Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Kan iemand mij vertellen of het op de één of andere manier mogelijk is voor de (snelkoppeling) iconen op je windows XP bureaublad verschillende grootes te gebruiken? Of evt. m.b.v. een (tweak) tooltje?

Heb al wel lopen zoeken, maar kan alleen info vinden over hoe je de grootes voor alle iconen tegelijk kan aanpassen, maar niet voor iconen individueel.

Kan natuurlijk ook zijn dat het op geen enkele manier mogelijk is, maar zou toch graag willen weten of het kan en hoe :)

Thanx in advance voor enige info!

Greetz,
Dominator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Waarom wil je dat als ik vragen mag? Gewoon algemene interesse :o
Als je een manier zoekt om je snelkoppelingen handig in te delen kan ik je van harte Fences aanbevelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
Voor zover ik weet is het alleen mogelijk om alle iconen dmv een register aanpassing mbv bureaublad instellingen te veranderen en niet per icoon.

Dit zijn dingen die as far as i know niet per icoon worden opgeslagen, misschien dat er wel programma's zijn die een "tagcloud" effect kunnen geven aan je iconen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Martinator schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 00:21:
Als je een manier zoekt om je snelkoppelingen handig in te delen kan ik je van harte Fences aanbevelen ;)
Ik wil namelijk op mijn desktop op het werk bepaalde iconen die vaker gebruikt worden / belangrijker zijn grooter weergeven.

Ik moet zeggen dat dat Fences er wel gelikt uitziet. En nog gratis ook :) Ik zal het zeker vandaag of morgen even checken. Wel makkelijk zo met die kaders + titel om bepaalde icoon groepen heen. Misschien dat ik op die manier oplos. Thanx voor de tip Martinator _/-\o_

En toch zou ik nog willen weten of mijn eerste vraag mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
Martinator schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 00:21:
Erg leuk programma! Thx voor de tip! @TS, zeker even proberen, heb het zelf net geinstalleerd en is erg makkelijk om alles overzichtelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:12

DeTeraarist

#Boots2Asses

Je zult moeten terugvallen op dingen als Samurai bijvoorbeeld. Van die overlays op je desktop. Daar kun je simpel een plaatje gebruiken als snelkoppeling gebruiken, in ieder gewenst formaat. DesktopX kan het ook wel denk en zo zijn er zat andere programma's. Maar met alleen Windows ga je het niet redden.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Zoiets zoek ik ook al jaren maar nog niet gevonden :'(

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Pagina: 1