My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
#7 vind ik wel erg mooi in het groot.
Geweldig licht en het heeft bijna wat apocalyptisch met al dat stof en water en sfeertje.
Persoonlijk zou ik daar die twee langwerpige dingen(?) bovenin nog weghalen maar ik vind hem zo ook al erg fijn.
Lekker gewerkt met het mooie licht en #7 mag je dan wat mij betreft zelf aan de komende HotShots toevoegen
.
Geweldig licht en het heeft bijna wat apocalyptisch met al dat stof en water en sfeertje.
Persoonlijk zou ik daar die twee langwerpige dingen(?) bovenin nog weghalen maar ik vind hem zo ook al erg fijn.
Lekker gewerkt met het mooie licht en #7 mag je dan wat mij betreft zelf aan de komende HotShots toevoegen
Leuke foto's. Je hebt 2 soorten licht, goudachtig en ehm niet goudachtig. Voor de serie had ik graag gezien dat je de niet goudachtige eruit had gehaald, dus 3 en 4. 3 lijkt een beetje op 2 dus dat kan makkelijk. 4 heeft een niet zo mooie achtergrond dus dat zijn nog twee redenen om die eruit te halen. En 6: can you say T-Rex?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Geniale foto's!
#1 Vind ik alleen niet zo in de serie passen, de rest is silhouetten van de Monster Destroyer (tm) met waanzinnige lichtval....
#1 Vind ik alleen niet zo in de serie passen, de rest is silhouetten van de Monster Destroyer (tm) met waanzinnige lichtval....
Gaaf onderwerp, maar vind het geheel als serie beetje rommelig en niet super lekker wegkijken.
Orange & Red
Klasse onderwerp!
Zo fotografeer ik ook het liefste, gewoon zoiets opzoeken ipv iets in scene zetten.
Zo fotografeer ik ook het liefste, gewoon zoiets opzoeken ipv iets in scene zetten.
6 is inderdaad heerlijk, Rise of the Machines!
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Ik keek eerst vlug en dacht wat een een pauper foto's. Maar mijn les voor vandaag is dus, nooit vlug naar een foto kijken
Want ze zijn echt fantastisch!! Vooral 6 en 7 zijn echt heerlijk!
omdat iedereen ze geweldig vind hoef jij ze natuurlijk niet goed te vindenL-VIS schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:19:
Ik keek eerst vlug en dacht wat een een pauper foto's. Maar mijn les voor vandaag is dus, nooit vlug naar een foto kijkenWant ze zijn echt fantastisch!! Vooral 6 en 7 zijn echt heerlijk!
Ik vind ze in ieder geval geweldig vooral 6 vind ik een erg mooi compositie! heeft wel iets terminator achtigs!
btw. welke school is dat ? Mijn vader is der geboren en getogen dus misschien zat die er wel op
[ Voor 8% gewijzigd door Marmotje op 20-03-2009 16:28 ]
apt-get moo
dank voor de reactie.
Het is overigens de montesori school die afgebroken wordt (staat naast station Blaak).
@C4M1: ik ben zelf ook niet geheel blij met de serie als geheel.
Blijf het maar lastig vinden om consistentie te krijgen.
Het is overigens de montesori school die afgebroken wordt (staat naast station Blaak).
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Klinkt raar, maar misschien de boel omdraaien en gaan voor minder consistentie?YellowCube schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:54:
Ondanks dat ik er een paar fijne singles bij vind zitten vind ik ook dat er veel herhaling in zit. 2 t/m 8 zijn in feite hetzelfde stukje gebouw resulterend in vergelijkbare composities, lichtval, standpunt, etc. Als er dan eentje net iets anders is gaat dit veel meer opvallen (zoals bv. #4 door het vele blauw in de achtergrond) en zelfs een beetje wringen.
Een beeld zoals #1 past voor mij prima binnen de serie, heeft hetzelfde mooie licht en vertelt mij ook wat meer over de karakter van het gebouw maar wijkt veel meer af van de rest. Meer van dit soort beelden er doorheen mixen en je serie wordt boeiender en denk ik ook seriematiger sterker simpelweg omdat je meer verteld over je onderwerp. Niet zozeer de consistentie maakt dan de seriematigheid maar de informatie / inhoud.
Pagina: 1