Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CD Booten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb Windows Server Home gekocht en wilt het branden op een CD/DVD CD maar ik wil graag weten of ik van af een DVD Cd of een CD direct kan booten als ik de PC opstart want de hardeschijf is volledig leeg.

Op google kan ik niks vinden met mijn vraag misschien dat jullie me zelf kunt helpen.

Weet iemand of dit mogelijk is.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-11 21:24
Ik heb Windows Server Home gekocht en wilt het branden op een CD/DVD CD maar ik wil graag weten of ik van af een DVD Cd of een CD direct kan booten als ik de PC opstart want de hardeschijf is volledig leeg.
Ja je kunt booten van een cd (niet alle, maar van deze kan dat). Echter ik heb hier gewoon een cd liggen van windows home server, origineel? Waar heb je deze aangeschaft, en in welke vorm?

Specs

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:40:
Op google kan ik niks vinden met mijn vraag
Apart.
[google=Windows installeren op lege PC] lijkt me toch echt wel de nodige instructies op te leveren als ik de resultaten zo even bekijk.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device