windows home server remote anywhere

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok hier is mijn probleem:

ik heb een windows home server en vier andere pc's aan mijn router hangen(sitecom WL-312). Mijn router hangt weer aan mijn Ziggo kabel modem van Motorola. Nu probeer ik al een tijdje de remote anywhere instelling van mijn home server aan de praat te krijgen maar dit wil maar niet lukken. Ik heb alle nodige ports op mijn router geforward maar dit helpt niks. Ik las ergens anders op het internet dat ik een bridge moet maken tussen mijn modem en router(maar heb geen flauw idee hoe dit moet). Ik ben geen pro in dit soort networking stuff dus hoop dat iemand een oplossing heeft

avb
Matthisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:55
Indien het binnen je lokale netwerk wel werkt, en buiten je netwerk niet, is de kans toch vrij groot dat de portforwarding van de router niet 100% goed werkt. Neem Het Grote Poortmappingsverhaal eens door om dit te controleren :) Deze modems houden afaik niets tegen :)

Je moet de poorten 80, 443 en 4125 openstellen volgens mij. Ook kan het dat UPnP voldoende is, maar dit werkt niet bij alle routers zoals het hoort, dit kun je testen met http://www.microsoft.com/...ng/tools/igd/default.mspx

[ Voor 28% gewijzigd door asfaloth_arwen op 19-03-2009 19:27 ]

Specs