Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vlc upscaling mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11 20:34
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een manier om vlc te laten upscalen. Het gaat hier om gewone avi bestanden met uiteenlopende codecs, geen dvds dus. Is er een manier om vlc dit te laten doen?

Thanks!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:20
Volgensmij is dat niet mogenlijk bij VLC media player, aangezien ik me er ook een keer in het verdiept.

Voortaan gebruik ik Media Player Classic (Home Cinema), hiermee kun je met je numlock pijltjes upscalen.

Ik hoop dat dit is wat je bedoelde?

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

VLC doet dat toch automatisch? Als je hem fullscreen kijkt, of gewoon het venster groter sleept, dan is het beeld groter dan het origineel. Er worden pixels bij verzonnen, dus upscaling in feite.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het zal vast wel ergens kunnen, maar ten eerste stel je je vraag op de verkeerde plek, en ten tweede zien wa graag wat meer van jouw hand dan enkel een eenregelige vraag.

Neem de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog even door wat we bedoelen met topicvoorbereiding?
Aangezien bovenstaande twee punten vrij essentieel zijn voor een goed topic en hier ontbreken, verplaats ik je topic niet maar gaat deze dicht.

Je mag een nieuwe aanmaken, maar hou daarbij wel rekening met de vereisten die we in CSA Beleid , Windows Clients - Beleid en de FAQ noemen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.