Nokia N82 Zilver niet meer te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik ben al een paar dagen op zoek naar de n82 zilver maar ik kan deze in geen enkele shop meer kopen. Ik ben bij de primafoon, belcompany en vodafoon geweest maar nergens verkopen ze deze kleur meer, overal hebben ze de zwarte versie, de zilver versie kunnen ze ook niet meer bestellen zegen ze. Ik heb ook wel op internet gelezen dat de zilver versie niet zo goed zou zijn als de zwarte.

Weet iemand daar wat meer over en of deze kleur nog te koop is en dan bedoel ik niet on-line.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10-2025
Waarom niet online :?

/edit: juiste benaming van de kleur is overigens Light Titanium , in elk geval (nog?) verkrijgbaar bij www.simshop.nl.

[ Voor 75% gewijzigd door PinokkioTV op 19-03-2009 18:44 ]

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:49

Wish

ingwell

werphengel schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 18:21:
Ik heb ook wel op internet gelezen dat de zilver versie niet zo goed zou zijn als de zwarte.
:? Omdat ze de chip en het beeldscherm in de verkeerde kleur hebben meegespoten?
Weet iemand daar wat meer over en of deze kleur nog te koop is en dan bedoel ik niet on-line.
Misschien weet Nokia Nederland wat meer over hun voorraadstatus bij hun resellers. En inderdaad... waarom niet on-line? Ze zullen echt niet anders zijn dan diegene die over een echte toonbank gaan.

No drama

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
NBM → SF

• gerritvdberg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-01 23:49
Op de site van Nokia zelf zijn ze nog op voorraad en ik heb ze nergens goedkoper gezien, KLIK

Martini baby!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:59
danmaarniet schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 18:45:
[...]

:? Omdat ze de chip en het beeldscherm in de verkeerde kleur hebben meegespoten?

[...]

Misschien weet Nokia Nederland wat meer over hun voorraadstatus bij hun resellers. En inderdaad... waarom niet on-line? Ze zullen echt niet anders zijn dan diegene die over een echte toonbank gaan.
Volgens mij krast de zilveren versie nóg sneller dan de zwarte als ik zo die van mij met vrienden vergelijk (ik heb een zwarte). Sowieso is de krasbestendigheid van de N82 al zeer slecht.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Pagina: 1