Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone abonnement, klantenservice, oplichterij

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

• f.Chopin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 23:20
Ben nu 2 jaar bij Vodafone, bereik is altijd goed. Alleen die klantenservice! Wat een zooitje;

Ik kreeg een aanbieding omdat mijn abo bijna afliep met de mededeling om het abo te verlengen met een nieuwe telefoon (lg renoir). Nogal gebruikelijk, maar niet als het aan Vodafone ligt.

5 maart besteld, nu 19 maart, nog niets ontvangen. E-mailen helpt niet, je krijgt alleen standaard opgemaakte berichten terug.
Bellen dan maar, ik krijg iemand aan de lijn.

Verhaal uitgelegd en kreeg dit als response: Ja ik zie hier dat u een nokia heeft besteld, waarop ik zeg nee het ging om de LG Renoir. 'ow.. uhm tja dan zal ik even voor u kijken' na 5 minuten gewacht te hebben kon deze fijne meneer mij vertellen dat er iets niet goed zat in hun systeem (hoezo standaard smoes?!) en dat het nu was veranderd in de LG renoir. Dus ik vroeg, wanneer gaan jullie het nou leveren want dat is mijn vraag. Tja moeilijk moeilijk, ik zal even voor u kijken, 2 minuten verder; Ik zie dat hij niet op voorraad is en dat hij 3 april kan worden geleverd. (zoiezo al van de gekke dat de klant zelf contact op moet nemen met een erbarmelijk slechte klantenservice in plaats van andersom) Ik zei daarop dat ik het nieuwe abonnement wilde cancelen. Hij zei ik verbindt u even door met de juiste persoon. BLABLA na 10 minuten krijg ik een ander onbenul aan de lijn. Ik moest weer het hele zaakje uitleggen en nadat ik klaar was met mijn verhaal zei mevrouw; ik verbind u even door, ik kan u niet verder helpen.
:O

ik ben serieus, 5(!) keer doorverbonden en nog geen steek verder. Laatste meneer gaf mij een nummer wat ik moest bellen om het nieuwe abo te cancelen (dit was gewoon een ander nummer voor dezelfde klantenservice!!)
Mevrouw aan de lijn kon mij op zeer onvriendelijke wijze duidelijk maken, dat ik schriftelijk op moest zeggen terwijl het nieuwe abo nog niet eens officieel in is gegaan.
M.a.w. je wordt van hot naar her gestuurd en eind van het liedje zit je nog steeds met hetzelfde probleem alleen nu zijn we een uur verder.

Ook begint het op een echte oplichters praktijk te lijken. Voorbeeld: je kan je rekeningen niet inzien op de site, dus je weet ook niet of je buiten je bundel belt etc. nu de proef op de som genomen om een maand lang bijna niet te bellen (27.50 abo) en warempel, ik kreeg een incasso van 84 euro. HOE KAN DIT !?

Als je om opheldering vraagt en eist dat je de verbruikskosten en belminuten wil inzien van afgelopen maanden, vertellen ze je dat de website storing heeft en dat die gegevens niet meer beschikbaar zijn, !MET ANDERE WOORDEN: OPLICHTERIJ!

Ik ga verdere stappen ondernemen want dit zijn zo bijna mafalide praktijken.

Ook de mensen van de klantenservice zijn de vriendelijkste niet (de mevrouwtjes (verbitterde, alleenstaande, hele dag op hun reet zittende meest domme vrouwen die je ooit aan de telefoon kan hebben), ja die mevrouwtjes zitten dus bij de klantenservice van Vodafone).

Je wordt behandeld als een varken die geld binnen brengt, en zoals zoveel bedrijven (readers digest etc....) is het gigantisch moeilijk om van ze af te komen.

Je zou toch bijna in staat zijn daar even een persoonlijk bezoekje te brengen, maar ach wat schieten we daarmee op... :X

Ik laat nog horen hoe het verder verloopt.

echt waar, bespaar jezelf een hoop ellende en ga niet met Vodafone in zee! :N

iRacing Profiel

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is een discussieforum, en dus geen plaats voor een hoop geflame. Met jouw post kunnen we dan ook niets, omdat er hier geen enkele discussiewaarde in zit. Mocht je serieus een discussiepunt cq. vraag hebben mag je een nieuw topic openen, maar dan wel graag op een wat genuanceerdere toon.

Dit topic is gesloten.