Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alice problemen telefonie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Wij hebben sinds 3 maand telefonie en internet van Alice. Maar deze laatste maand hebben we helemaal geen telefoon. Elke keer als wij met onze mobiel naar ons huisnummer bellen krijgen we: Netwerk bezet. We hebben Alice net aan de lijn gehad en hun zeggen dat ze de technische dienst op de hoogte hebben gesteld. En dat ze binnen 2 a 3 dagen terug zal bellen.

Maar ik lees steeds vaker op internet dat Alice meer beloofd dan dat ze kunnen leveren (zoals ze beloven 20mb/s en wij hebben hier maar 10mb/s en volgens hun verbinding test hoort op onze locatie 16mb/s te zijn. En ik zie ook steeds vaker dat mensen problemen met Alice hebben.

Nu is mijn vraag heeft iemand de zelfde problemen bij Alice gehad ? En hebben ze misschien een oplossing die ik mogelijk kan gebruiken. Mijn internet doet het prima maar alleen de telefoon hebben we problemen mee. We kunnen niet bellen of gebeld worden.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:50
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:08:
Maar ik lees steeds vaker op internet dat Alice meer beloofd dan dat ze kunnen leveren (zoals ze beloven 20mb/s en wij hebben hier maar 10mb/s en volgens hun verbinding test hoort op onze locatie 16mb/s te zijn. En ik zie ook steeds vaker dat mensen problemen met Alice hebben.
Snelheidissues zijn altijd lastig. Het zijn theoretische maxima, gewoon op basis van tabelletjes. Maar er zijn zeer veel meel factoren die je snelheid beinvloeden.
Ik zou bij Alice ook 16Mbit moeten halen volgens kun postcodecheck. Ik kom niet verder dan 11. Daar ga ik geen moeite meer insteken. Ik heb voor Alice gekozen omdat ik vertrouwen had in het BBNED-netwerk en omdat ik makkelijk kan opzeggen bij een eventuele overstap naar glasvezel.
Bellen verder ook geen probleem. Voor wat betreft de helpdesk heb ik juist alleen maar positieve ervaringen. Ben altijd snel geholpen en de factuurproblemen die er waren hebben ze netjes en binnen een redelijke termijn opgelost.

Stay safe

Verwijderd

Spammen doe je maar ergens anders.

[ Voor 96% gewijzigd door IEF op 10-06-2009 10:35 ]

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 14:04
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:08:
Nu is mijn vraag heeft iemand de zelfde problemen bij Alice gehad ? En hebben ze misschien een oplossing die ik mogelijk kan gebruiken. Mijn internet doet het prima maar alleen de telefoon hebben we problemen mee. We kunnen niet bellen of gebeld worden.
Ik zou gewoon de helpdesk bellen en eisen dat ze het telefoonprobleem oplossen. Ze kunnen redelijk snel achterhalen of het voice deel actief is en werkt.

Btw: alice heeft een eigen thread op dit forum.. scheelt rommel :)