[Nieuwe ATI Catalyst-driver ondersteunt Windows 7]

Pagina: 1
Acties:

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10-2025
de links werken niet. Komt een "leech" pagina met unauthorized download of iets degrelijks.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:01
Bij mij werkt alleen deze link niet: https://a248.e.akamai.net...lyst_93_release_notes.pdf
Uit:
zo waarschuwt het bedrijf.
De anderen werken wel gewoon :)

[ Voor 19% gewijzigd door asfaloth_arwen op 19-03-2009 15:50 ]

Specs

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-02 01:49

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zit je niet niet gewoon achter een proxy die dat soort dingen tegenhoudt?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• asfaloth_arwen
  • Laatst online: 21:01
Werkt de link die ik poste wel dan bij anderen? Hier geen proxy oid iig :) De overige links werken hier ook prima.

Anyhow, gaat om dit bericht: nieuws: Nieuwe ATI Catalyst-driver ondersteunt Windows 7

Specs

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10-2025
heeft volgens mij met een leech detector bij Ati/amd te maken.
er staat trouwens 2x een link naar dezelfde inderdaad, die allebei de keren (natuurlijk) niet werkt. Maar de waarschuwing die bedoelt wordt staat ook gewoon gecopy en paste in de meuktracker. dus misschien kun je beter daarnaar verwijzen. Waarschijnlijk zie je het probleem met de link niet als je al een sessie bij AMD hebt aangemaakt, dan checken ze daarop ipv op een referer. als je je cookies verwijdert doet de link het niet meer.

[ Voor 50% gewijzigd door .Johnny op 19-03-2009 16:34 ]

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

asfaloth_arwen schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:56:
Werkt de link die ik poste wel dan bij anderen? Hier geen proxy oid iig :) De overige links werken hier ook prima.

Anyhow, gaat om dit bericht: nieuws: Nieuwe ATI Catalyst-driver ondersteunt Windows 7
Alles werkt hier gewoon, zonder proxy.

Edit: niet dus. Die PDF valt ie over. Unauthorized Access :/

[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 19-03-2009 16:52 ]

Verwijderd

Unauthorized Download
We're sorry, but this download request cannot be authorized. As an option, you may visit any of the pages below for information about our services and products:
Ik kan die PDF dus ook niet direct inzien

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Direct linken naar het pdf-bestand wordt blijkbaar niet toegestaan. Heb de link daarom verwijderd.
Pagina: 1