Windows Server 2003 Web Edition activation vraag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik heb een eigen webserver maar daarop Windows Server 2003 Web Edition die in Amsterdam in een datacenter hangt.

Drie weken geleden ging het moederboard kapot en ik heb deze toen vervangen door een ander type moederboard dat ik toevallig nog had liggen en daarna Windows Server 2003 Web Edition opnieuw geinstalleerd (tweede keer na aankoop) en de server zo snel mogelijk terug gehangen.

Nu zie ik dat ik nog 5 dagen te gaan heb tot ik deze installatie moet activeren en dat maakt me een beetje zenuwachtig omdat ik niet weet of ik door de activatie heen ga komen met dit nieuwe moederbord en omdat ik ook niet weet wat er gebeurd als de activatie mislukt.

Ik kan het me niet veroorloven om weer een paar dagen uit de lucht te zijn.

Kunnen jullie me vertellen of het activeren gaat lukken en zoniet of iis blijft werken na een fail?

Alvast bedankt,

Reinier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:05
Nee het blijft niet werken. Ik raad je aan om gewoon te heractiveren? (cq: wat is het probleem?)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:15
Als je een Legale versie van 2003 web hebt en de activatie gaat niet goed,
kan je altijd microsoft nederland bellen die je door de activatie heen praten zodat je server weer goed werkt.

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 15:22
Bel even met Microsoft: 020 - 500 1500. Zij kunnen je hier prima mee helpen! Ook wanneer activatie online niet lukt, dan moet je namelijk alsnog telefonisch activeren!