Ik had gisteren heel leuk Cat 9.3 gedownload en geinstalleerd. Van tevoren wel alle oude troep eraf en met driversweeper de rest weggehaald. Installeer ik de hele bende......3DMark06 liep best lekker,maar 3DMark Vantage ging compleet over zn nek.
Beeld corrupt, textures die niet wilden laden, ga zo maar door!
Dus ik vanmorgen Dell gebeld en ik kreeg Peter Thesing aan de lijn
(Ik heb zijn toestemming om zijn naam hier te noemen), ik ben eigenaar van een XPS 430 met een ATI Radeon 3870x2 1Gb en het probleem voorgelegd.
Die vertelde me dat Catalyst nogal erg afhankelijk is van .Net Framework. Ik kon heel de link daartussen ook niet helemaal vinden, maar goed. Hij raadde me aan om dat spulletje eens te updaten. Dus netjes spul gedownload. En TADAAA
.NET Framework 3.5 geinstalleerd en alles is opglost
Dr zijn nog wel wat kleine performance issues waar ik naar moet kijken, maar het beeld is iig weer normaal
Dus, voor de mensen die problemen hebben met de Catalyst driver en control center:
Update je .NET Framework naar 2.0 of hoger!
Ik hoop dat ik hier nog iemand mee geholpen krijg.
Beeld corrupt, textures die niet wilden laden, ga zo maar door!
Dus ik vanmorgen Dell gebeld en ik kreeg Peter Thesing aan de lijn
Die vertelde me dat Catalyst nogal erg afhankelijk is van .Net Framework. Ik kon heel de link daartussen ook niet helemaal vinden, maar goed. Hij raadde me aan om dat spulletje eens te updaten. Dus netjes spul gedownload. En TADAAA
Dr zijn nog wel wat kleine performance issues waar ik naar moet kijken, maar het beeld is iig weer normaal
Dus, voor de mensen die problemen hebben met de Catalyst driver en control center:
Update je .NET Framework naar 2.0 of hoger!
Ik hoop dat ik hier nog iemand mee geholpen krijg.
[ Voor 6% gewijzigd door Lampuhkap op 19-03-2009 12:51 ]