Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista 64-bit installatie en optimalisatie. Wie komt helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• PeterDorr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik heb een supergave HP-XW8600 workstation machine gekocht met dual Quad cores, 16 Gb mem en 5 SAS schijven etc. Tevens een HD4870 Toxic video kaart en Blu Ray brander. Kortom harde waren genoeg. 8)7

Daar moet (ivm mijn video editing board) perse Vista 64-bit Ultimate op geinstalleerd worden en het moet volledig afgeregeld worden op grafische performance (CS4). Ik doe er verder geen enkele netwerk mgt taak mee, dus alles wat niet nodig is en ook maar iets aan performance opslokt mag eraf. :9~

Wie heeft er zin en tijd om volgende week donderdag 26 maart de hele dag met mij, en bij mij in Soest te komen klussen op dit project? Je moet wel echt heel erg goed ingevoerd zijn in Vista natuurlijk, want de basics ken ik zelf ook wel. O-)

Oh en ik ben realistisch genoeg om te snappen dat dat niet helemaal voor de kat zijn viool gaat, dus 100 eurie in de knip voor diegene die met echt verstand van zaken komt helpen, plus gratis eten en drinken natuurlijk :9

Grtz
Peter

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja doei.

Zo zijn we niet getrouwd.

[ Voor 64% gewijzigd door alt-92 op 19-03-2009 12:32 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.