Ik heb het volgende "probleem"
bij mij op stage zijn diverse medewerkers
enkele medewerkers hebben ook secretaresses/PA's
deze mensen hebben de mogelijkheid om namens de ander een email/vergaderverzoek te versturen.
Nu was het net zo, dat een medewerker zo'n namens medewerker Y, een vergaderverzoek deed sturen, mijn stagebegeleider deed het verzoek accepteren.
Maar hij kreeg ook een email dat de email (ter bevestiging) niet verstuurd kon worden.
op micorosft sites heb ik alleen maar handleidingen kunnen vinden hoe je, je inbox/exchange/agenda deelt.
dit is allemaal leuk en aardig
, maar nu is de vraag, en ik hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan geven: door wat kan deze fout veroorzaakt zijn? (de persoon heeft duidelijk genoeg rechten om het vergaderverzoek te doen.)
bij mij op stage zijn diverse medewerkers
enkele medewerkers hebben ook secretaresses/PA's
deze mensen hebben de mogelijkheid om namens de ander een email/vergaderverzoek te versturen.
Nu was het net zo, dat een medewerker zo'n namens medewerker Y, een vergaderverzoek deed sturen, mijn stagebegeleider deed het verzoek accepteren.
Maar hij kreeg ook een email dat de email (ter bevestiging) niet verstuurd kon worden.
op micorosft sites heb ik alleen maar handleidingen kunnen vinden hoe je, je inbox/exchange/agenda deelt.
dit is allemaal leuk en aardig