Toon posts:

[Mobileme] naar buiten mailen zonder me.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een extra adres toegevoegd aan mn mobile me account. kan ik nu ook naar buiten mailen met mijn eigen email email@domein.nl ipv me.com? dat mis k nog eigelijk.

verder als ik het goed begrijp is dit allemaal push toch? dus emails worden gecheckt en gepushed naar mijn iphone, mac enz.?

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:23:
Ik heb zojuist een extra adres toegevoegd aan mn mobile me account. kan ik nu ook naar buiten mailen met mijn eigen email email@domein.nl ipv me.com? dat mis k nog eigelijk.
Nee, dat is niet mogelijk. Dit zul je handmatig in moeten stellen op je mac en daarna syncen met je iPhone. Dit betekent dat je een extra smtp server moet toevoegen in Mail van je eigen domein.

Hoe heb je nu je extra adres toegevoegd aan mobileme? Via me.com en dan pop-account? Het lijkt me beter je 'vorige' email in te stellen dat 'ie alle binnenkomende mail forward naar mobileme. Dit werkt in de praktijk namelijk instant, terwijl het ophalen van pop op interval basis gebeurd.
verder als ik het goed begrijp is dit allemaal push toch? dus emails worden gecheckt en gepushed naar mijn iphone, mac enz.?
Ja, je mail komt gelijk aan. Vaak nog sneller op je iPhone dan op je mac :)

Verwijderd

Topicstarter
eigelijk is het dus klote want je kunt het alleen goed gebruiken met een me.com account. beetje zonden. het zou zo'n power hebben als je net als gmail gewoon extra pop's kan toevoegen en kan sturen daaruit.

helaas. cancelling account ;)