Hee tweakers,
Ik ben druk met het maken van topics zoals het jullie misschien opvalt.
En dat doe ik niet omdat ik niet zelf zoek op google/tweakers, maar puur omdat ik er echt niet uitkom.
Ik heb hier sinds 2 weken een Exchange 2007 bak, op Server 2003 Standard.
Werkt top, mail komt binnen via een pop-connector, belandt in de goede mail, en er maken ondertussen 6 mensen gebruik van de Exchange.
Er zijn een paar mensen nog niet over, maar mijn baas wil nog niet over.
Hij wil eerst kijken of het lekker draait en werkt.
Nou prima, het enige probleem is is dat hij dus nu nog gebruik maakt van zijn externe mail op onze server in het datacenter.
Ook daar is geen probleem
Maaaar, zodra een intern wel-exchange-gebruikende medewerker een mail stuurt naar voorbeeld baas@bedrijf.nl, gooit hij die mail in z'n exchange mailbox!
Maar m'n baas maakt nog geen gebruik van die box!
Is er een manier dat je de mail die naar baas@bedrijf.nl wordt gestuurd relayed naar de externe server?
Zodat hij gewoon binnenkomt op z'n postvak in extern?
Google levert weinig antwoorden op die precies doelen op wat ik wil, en ook tweakers biedt geen uitkomst.
Alvast thanks
Ik ben druk met het maken van topics zoals het jullie misschien opvalt.
En dat doe ik niet omdat ik niet zelf zoek op google/tweakers, maar puur omdat ik er echt niet uitkom.
Ik heb hier sinds 2 weken een Exchange 2007 bak, op Server 2003 Standard.
Werkt top, mail komt binnen via een pop-connector, belandt in de goede mail, en er maken ondertussen 6 mensen gebruik van de Exchange.
Er zijn een paar mensen nog niet over, maar mijn baas wil nog niet over.
Hij wil eerst kijken of het lekker draait en werkt.
Nou prima, het enige probleem is is dat hij dus nu nog gebruik maakt van zijn externe mail op onze server in het datacenter.
Ook daar is geen probleem
Maaaar, zodra een intern wel-exchange-gebruikende medewerker een mail stuurt naar voorbeeld baas@bedrijf.nl, gooit hij die mail in z'n exchange mailbox!
Maar m'n baas maakt nog geen gebruik van die box!
Is er een manier dat je de mail die naar baas@bedrijf.nl wordt gestuurd relayed naar de externe server?
Zodat hij gewoon binnenkomt op z'n postvak in extern?
Google levert weinig antwoorden op die precies doelen op wat ik wil, en ook tweakers biedt geen uitkomst.
Alvast thanks
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer