My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
"verwarrend" is nogal zwak uitgedrukt... Het is gewoon uitermate tendentieus. Termen als "Kopers moeten echter op hun hoede zijn" doen het er uit zien alsof je haast bedrogen wordt... Terwijl men exact levert wat je zou verwachten dat er op zit.
Persoonlijk vindt ik het werkelijk schandelijk dat Tweakers het op deze manier formuleert...
Dat men een opmerking over firewire maakt, kan ik me wel voorstellen, aangezien dat bij Mac nog redelijk veel gebruikt wordt. Maar ook dan hoeft dat niet op een dergelijke toonaard.
Persoonlijk vindt ik het werkelijk schandelijk dat Tweakers het op deze manier formuleert...
Dat men een opmerking over firewire maakt, kan ik me wel voorstellen, aangezien dat bij Mac nog redelijk veel gebruikt wordt. Maar ook dan hoeft dat niet op een dergelijke toonaard.
Ik breng dit even onder de aandacht van de auteur.
Excuses hiervoor: het woordje 'draadloos' had daarvoor moeten staan, en om een of andere reden is dat woord weggevallen.
Gigabit Ethernet is uiteraard aanwezig.
Het is nu alsnog toegevoegd, met het nodige schaamrood in het gezicht van de auteur...
Het is nu alsnog toegevoegd, met het nodige schaamrood in het gezicht van de auteur...
[ Voor 8% gewijzigd door Mick op 19-03-2009 14:48 ]
computo ergo sum