Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 11:30

carnager

AmsterdamVideo

Topicstarter
Ik ga in de zomer een weekje naar Parijs. Aangezien roaming vrijwel onbetaalbaar is als je meerdere MB's per dag wilt verstoken en de maximum-dagprijs bij T-mobile ook niet altijd even goed werkt, ben ik op zoek naar een goede prepaid oplossing om in Frankrijk te kunnen internetten.

Uiteraard is er de optie om WiFi te gebruiken aanwezig, echter is dit plaatsgebonden. Ook werkt dit niet met de mobiele telefoon die ik wil gebruiken: hier zit geen WiFi op maar alleen mobiele netwerken, dus UMTS, GPRS, EDGE en GSM...

Eigenlijk ben ik op zoek naar een Prepaid oplossing die onbeperkt datagebruik garandeerd voor een vast bedrag.
Zoals we in Nederland gewend zijn aan de 10 euro per maand bundels die je, ook bij prepaid, kunt afsluiten, bijvoorbeeld.
Opzich ben ik bereid om 10 tot 15 euro per dag te besteden aan 3G internet in Frankrijk, MAAR ik gebruik VEEL data.
Via E-mail verwacht ik per dag tussen de 200 en 500MB te gaan versturen. Zo upload ik bijvoorbeeld foto's rechtstreeks naar het internet, om een voorbeeld te noemen.

Nu heb ik bij Orange iets gezien dat in de buurt komt, namelijk de Mobicarte. Voor 10 Euro krijg je dan 500MB data.
Echter, hierbij is slechts 10MB E-mail traffic mogelijk!
Zeer onpraktisch dus, in mijn geval :(

Een andere optie zou nog kunnen zijn bij SFR de Pass Internet 3G+ voor 9 Euro per dag, maar men laat niet precies zien hoe eea in z'n werk gaat. Gebruikservaringen welkom dus!

Aangezien ik verder weinig interessante deals tegenkom ben ik benieuwd of jullie iets weten!

Kortom:

- Maximaal 15 Euro per dag
- Minimaal 500MB per dag, ongeacht welk protocol
- Liefst UMTS snelheid of hoger

Iemand enig idee?

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?