Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

slijtage ultra-x toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:55
Is het normaal dat een logitech ultra-x (erg populair tikplankje op t.net) zo snel kapot gaat? dan heb ik het vooral over het blijven hangen van toetsen. Ik heb er in totaal nu een stuk of 5 gekocht, en vaak na een half jaar gaat er wel 1 of 2 toetsen kapot zodat ik ze harder in moet drukken. Ik vraag me af of andere dit ook ervaren, of dat ik er gewoon te hard op ram ofzo 8)7
Anders moet ik maar eens diep gaan graven voor het bonnetje.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:21

strandbal

Was het maar zo'n feest.

De enige slijtage die ik met UltraX toetsenborden heb is het afslijten van de opdruk van de toetsen, maar dat is een algemeen Logitech probleem :)

Ik denk dat je te hard op je toetsen ramt ;)

Hier stond een dode link.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik heb er hier 2, de draadloze en de bedrade variant. Enige slijtage die ik zie na 3 jaar is de grijze balk onder de spatie die slijt. Verder zien alle letters er nog als nieuw uit?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mijn 2 Ultra-X toetsenbord zijn elk sowieso ~15 miljoen toetsaanslagen meegegaan. De eerste ging bij die hoeveelheid aanslagen kaduuk doordat ik er een zwaar (2+ KG) boek op liet vallen waardoor een paar toetsen niet meer werken, de 2e gebruik ik nog steeds. Van bovenmatige slijtage heb ik dus geen last.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 09:00

Sebazzz

3dp

Niet eten boven je toetsenbord. Daar kunnen platte-toetsen-toetsenborden niet zo goed tegen ;) Ik heb mijn UltraX ook weggedaan toen hij steeds kutter deed.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Totaal geen last van niet werkende toetsen hier. Heb het ding al een paar jaar. Enige wat slijt is het oppervlak van de toetsen. Op de spatiebalk zit een gladde plek, net als op de WASD-toetsen en sommige andere letters.

Maar hij werkt dus nog perfect.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:58
Sebazzz schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 20:09:
Niet eten boven je toetsenbord. Daar kunnen platte-toetsen-toetsenborden niet zo goed tegen ;) Ik heb mijn UltraX ook weggedaan toen hij steeds kutter deed.
Ja hoor, daar kunnen ze prima tegen. Je moet ze alleen eens in de zoveel tijd omdraaien en flink schoonmaken :)

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 09:00

Sebazzz

3dp

_Teq_ schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 20:13:
[...]

Ja hoor, daar kunnen ze prima tegen. Je moet ze alleen eens in de zoveel tijd omdraaien en flink schoonmaken :)
Het viel er bij mij niet zomaar uit, daar waren de kruimels en weet-ik-wat te groot voor. En de toetsen zijn gevoelig, dus ik had geen zin om het schoon te maken. Een nieuw UltraX of gelijk toetsenbord heb je toch voor een prikkie.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Meerdere Ultra-X bordjes hier, beiden problemen met de shift-toets die regelmatig blijft hangen. Dit na pak m bet 2 jaar.

Verwijderd

Vooral de meest gebruikte toetsen WSAD en E doen nogal moeilijk.

Ik ram nu wat harder dan voorheen. En ja deze plankjes slijten snel. Dit is onderhand de 4de in 2.5 jaar tijd.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:55
hmmm... misschien is mijn toetsaanslag wat krachtiger? aan de andere kant, ik heel wat laptops gehad en daar heb ik het ook niet bij...
ik overweeg om maar een apple toetsenbord neer te leggen. zelfde soort toetsen.
Pagina: 1