[OSX] Uitzendinggemist full screen?

Pagina: 1
Acties:

• Richiev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01-2024
Voor het eerst in jaren weer gelukkige bezitter van een Mac (Mac Pro) O+

Ik zie dat nu veel afleveringen op Uitzendinggemist via Quicktime te bekijken zijn, maar is het mogelijk die full screen te zien??

Work around die ik heb ontdekt is met ctrl+2 vingers in te zoomen (functionaliteit 10.5.6/Mac Pro), of ben ik er dan al ...

Ik heb in de oudere topics gezocht over dit onderwerp maar meest recente was maart 2008 over dit onderwerp, tenzij ik iets over het hoofd heb gezien natuurlijk.

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:48
Je kan bij de systeem instellingen de instellingen van flip4mac aanpassen, zet daar gewoon dat hij quicktime player moet opstarten, in plaats van de plugin te gebruiken. Vervolgens kan je de quicktime player gewoon op fullscreen zetten.

Overigens, hoe kan je ctrl+2 vingers inzoomen op een Mac Pro? :+

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-02 14:35
Of op het pijltje naar beneden klikken op de knoppenbalk, en dan 'save as..'

Daarna deze gewoon openen met Quicktime, en cmd+F.

No Shame, only Fame!

• Richiev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01-2024
@ Blood Dragon: thanks, via Flip4mac wordt nu idd Quicktime opgestart, werkt perfect!

ctrl+2 vingers op de pad op en neer bewegen zoomt in op het scherm...

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Dan heb je geen Mac Pro ;)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Inderdaad, en daarnaast hoort dit in ACS :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Misschien bedient hij het wieltje op zijn mighty mouse wel met twee vingers ;-)

Inderdaad erg jammer dat Flip4Mac zo onhandig werkt, het is te hopen dat de publieke omroep snel hun streams op een prettiger manier aan gaan bieden, via flash, silverlight, HTML5 Video elementen, Of nog liever met directe links, zodat iedereen lekker zelf kan kiezen op welke manier hij de programmaas kan bekijken.

It sounds like it could be either bad hardware or software

Verwijderd

BloodDragon schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 22:05:
Je kan bij de systeem instellingen de instellingen van flip4mac aanpassen, zet daar gewoon dat hij quicktime player moet opstarten, in plaats van de plugin te gebruiken. Vervolgens kan je de quicktime player gewoon op fullscreen zetten.

Overigens, hoe kan je ctrl+2 vingers inzoomen op een Mac Pro? :+
ik weet niet precies hoe maar dit is mogelijk!
ga naar de muis instellingen en daar moet het ergens onder de tabs staan!
veel succes:)

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:43
Het punt is dat een Mac Pro geen touchpad heeft, de Mac Pro is namelijk geen laptop. De Topic Starter heeft waarschijnlijk een MacBook Pro.
Pagina: 1