Laat ik beginnen met mijn systeemspecs:
Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 (Build 2600)
Processor: AMD Athlon 64 X2 4800+
Geheugen: 4x Kingston 1GB DDR2 PC2-5300 (333 MHz)
Moederbord: ASUS M2A-VM ACPI BIOS Revision 2302(laatste BIOS)
Voeding: Corsair CX400W
Nu mijn probleem:
Ik heb gisteren een Club3D HD 4670 512MB GDDR3 gekocht. Toen ik hem in mijn op mijn moederbord prikte begonnen echter de problemen. Krijg hem namelijk met geen mogelijkheid fatsoenlijk aan de praat! Zodra ik hem op mijn monitor aansluit krijg ik rare strepen op mijn beeld, waarna een BSOD volgt.
Heb met drivercleaner alle oude drivers eraf geflikkerd. In de bios mijn onboard videokaart uitgezet. Laatste catalyst(9.2) erop gezet, maar niets mag baten.
Hier wat foto's ter ondersteuning van het verhaal. Die strepen(punten) laat hij vanaf het eerste moment zien(in de post BIOS)

Hier nog wat specs van GPU-Z van mijn onboard videokaart en de nieuwe videokaart.

Wat denken jullie een RMA aanvragen of is er iets wat ik over het hoofd zie?
Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 (Build 2600)
Processor: AMD Athlon 64 X2 4800+
Geheugen: 4x Kingston 1GB DDR2 PC2-5300 (333 MHz)
Moederbord: ASUS M2A-VM ACPI BIOS Revision 2302(laatste BIOS)
Voeding: Corsair CX400W
Nu mijn probleem:
Ik heb gisteren een Club3D HD 4670 512MB GDDR3 gekocht. Toen ik hem in mijn op mijn moederbord prikte begonnen echter de problemen. Krijg hem namelijk met geen mogelijkheid fatsoenlijk aan de praat! Zodra ik hem op mijn monitor aansluit krijg ik rare strepen op mijn beeld, waarna een BSOD volgt.
Heb met drivercleaner alle oude drivers eraf geflikkerd. In de bios mijn onboard videokaart uitgezet. Laatste catalyst(9.2) erop gezet, maar niets mag baten.
Hier wat foto's ter ondersteuning van het verhaal. Die strepen(punten) laat hij vanaf het eerste moment zien(in de post BIOS)

Hier nog wat specs van GPU-Z van mijn onboard videokaart en de nieuwe videokaart.

Wat denken jullie een RMA aanvragen of is er iets wat ik over het hoofd zie?