Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Omnipage 16 + Paperport 11 + logo herkenning

Pagina: 1
Acties:

• hdejongh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 20:51
Hallo,

Zoals elke nederlander krijg ik nog steeds papierenpost binnen.

Kan ik met omnipage + paperport het volgende voor elkaar krijgen:

Er komt een factuur binnen van bijvoorbeeld UPC.
Ik scan die factuur, het logo wordt herkent van upc en de tekst achter "onderwerp: "
Daarna wordt het een searchable pdf en deze wordt dan naar de juiste folder gesaved.

Het searchable pdf is natuurlijk geen probleem.
Alleen het logo en onderwerp kan ik niet vinden.
Helaas is er geen forum op de website van nuance dus ik stel hier de vraag maar!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

het logo wordt herkent van upc
Noem me dom, maar staat er nergens op de factuur dat het een factuur van UPC is? Of bijv een rekeningnummer? Een logo herkenen lijkt me niet handig.

Tekstherkenning: geen idee wat Omnipage kan, zoek eens op form recognition. Let op: is zonder goed gebruik vast niet foolproof en is vast ook geen plug&playarchive.

edit:
Oh en minpunten als je me echt dom gaat noemen O-) :+

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 18-03-2009 19:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• akjssdk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04-2022

akjssdk

Slurp Slurp

Stuur eens een mailtje naar het bedrijf achter Nuance, en vraag wat Omniworld allemaal kan met betrekking tot herkennen van afbeeldingen. Ik denk echter dat je een soort van scriptje moet maken ofzo, dat dan alles herkent (geen flauw idee of dit kan met Omnipage)