Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoekfunctie van Pricewatch werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
Hallo Devvers,

Ik was in de pricewatch een product aan het zoeken via de zoekfunctie: linkje

Tevens via het zoeken met instellen (wat je aan de zijkant kan doen) gaat niet goed: link

Alleen nu komt het, als ik nu in de notificaties zoek naar dv6500 dan vind ie wel een resultaat: link

Zit er nu gewoon een fout in het systeem, of snap ik zelf niet wat ik aan het doen ben?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Inderdaad raar dat het niet werkt, zelfs zonder categorieën en zonder minimumprijs ('vervallen artikelen') vind hij niets: klik

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Stefan|IA2
Ik had afgelopen week dit probleem trouwens ook al, ik wilde namelijk een revieuw schrijven over mijn Canon Pixma MP610 en ik zag dat het product nog niet bestond. link

Dus ik denk effe een nieuw product toevoegen, blijkt later dat het product er wel al in zit. productreview: Canon Pixma MP610 review door Stefan|IA2

Ik had hem gevonden via Google.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Er is PW onderhoud geweest vandaag.... is er iets fout gegaan?

• Stefan|IA2
Edmin schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:46:
Er is PW onderhoud geweest vandaag.... is er iets fout gegaan?
Daar heeft het niet aan gelegen, wat ik in mijn vorige post al zei, ik had het van de week ook al, alleen toen dacht ik dat ik gewoon niet goed gezocht had.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Stefan Keijzer schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:45:
Ik had afgelopen week dit probleem trouwens ook al, ik wilde namelijk een revieuw schrijven over mijn Canon Pixma MP610 en ik zag dat het product nog niet bestond. link

Dus ik denk effe een nieuw product toevoegen, blijkt later dat het product er wel al in zit. productreview: Canon Pixma MP610 review door Stefan|IA2

Ik had hem gevonden via Google.
Dat produkt bestaat wel, maar zonder prijs

Intentionally left blank

• Stefan|IA2
Dat produkt bestaat wel, maar zonder prijs
Oke dus als je niks invult bij de prijs dan vind je het product. Maar dan vind ik het nogsteeds raar met die HP Pavilion dv6500, die kan ik niet vinden als een prijs invul, geen prijs invul maar wel via de notificaties. Hoe zit dat dan?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De HP Pavilion dv6500 staat nog in de zogenoemde 'product queue'. Die is dus wel al bekend in ons systeem, maar die is nog niet goedgekeurd door onze admins en wordt dan ook normaliter niet getoond. Dus niet de pricewatch, maar de productnotifier zoekt niet goed in dit geval :P

Voor oude producten is het gebruikelijk dat we er geen prijs meer bij hebben, en die worden dan dus bij de prijslijsten standaard niet meer weergegeven (prijs-filter weghalen lost dat op).

[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 18-03-2009 17:54 ]

• Stefan|IA2
Jah dat klopt dat de HP Pavilion dv6500 erin staat, die heb ik gesubmit.

Dat van die prijsfilter weghalen is me nu duidelijk!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En nu zoekt ook de notificatie-tool er niet per ongeluk wel op, zodra ie beschikbaar komt na de queue (krijg je een mail van lijkt me?) kan je hem ook toevoegen.

[ Voor 43% gewijzigd door ACM op 18-03-2009 18:08 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.