Vooropgesteld: ik plaatste het linkplaatje opdat mijn lijstje niet per se als gewilde features gezien moesten worden, eerder als fundament waarop een correcte feature eventueel verzonnen en gebouwd kan worden.
Dat valt te disclaimeren natuurlijk. In het verleden is dit ook aangeboden dus ik zie dit niet als reden om het nu hierom te wijzigen. Dit zal vast een besluit zijn geweest om onder andere jou mee te ontlasten, maar naar verluid worden de (steeds minder werkende) templates nog immer gebruikt door mods en oud-fullabo's. Als mensen het willen en bereid zijn de verminderde functionaliteit te aanvaarden, waarom niet?
Externe RSS-feeds kan je toch al toevoegen aan de tracker? Hoe bedoel je dit precies?
Excuus, je hebt gelijk. Ik heb deze feature niet aangeschaft daar ik persoonlijk weinig met RSS doe. Hoewel de
Karma FAQ keurig voorziet in een uitleg hiervan vind ik dat de
Karmastore zelf hierin tekort schiet. Misschien is een link naar de FAQ in de store wel op z'n plaats. Ik dacht even dat ik een feed naar GoT-topics kon plaatsen en volgen met die feature, en niet zozeer externe feeds.
Die limiet is er juist om anderen te beschermen tegen excessief dataverkeer. Hoeveel KB denk je nodig te hebben voor een 60x60 plaatje?
Niet veel, maar het hoeft ook niet met MB's verhoogd te worden. Jullie bieden webspace aan voor afbeeldingen en personal storage dus gebrek aan hardeschijfruimte is het niet. Een verhoging naar 15 of 20kB was eerder de scope van het idee. Nét de mogelijkheid om wellicht een kleine animatie erin te proppen. De bandbreedtediscussie van tegenwoordige users laat ik in het midden.
(Iets dat 'technisch belastend' is moet je imo ueberhaupt niet aanbieden aan een (groeiende groep) gebruikers.) Als er goede argumenten voor zijn dan moeten er oplossingen gezocht worden die niet technisch belastend zijn. Als er geen goede argumenten zijn voor een bepaalde feature, of juist goede tegenargumenten, dan moet je het gewoon niet doen.
Mee eens. Dat gezegd ben ik het niet geheel eens met de beargumentering van belastende features daar deze nu ook reeds bestaan en aangeboden/gebruikt worden door/aan een selecte groep gebruikers. Tevens zijn er features die niet door iedereen gebruikt worden. Dit geeft aan dat er best mogelijkheden zijn om uitbreidingen te zoeken die niet voor iedereen weggelegd zijn. Nogmaals, ik probeer hier niet mijn zin door te drijven over bovenstaand lijstje (gooi dat lijstje voor mijn part lekker weg) maar ik probeer de bal met ideeën aan het rollen te krijgen