Toon posts:

Oplader kapot, what to do?

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een macbookpro waarvan de oplader het de ene keer wel doet en de andere keer niet. Wanneer ik een beetje ga zitten wrikken met de kabel dan doettie het wel terwijl wanneer ik hem er gewoon instop hij het niet altijd doet.

Het probleem zit hem volgens mij in de pinnetjes die moeten verbinden met mijn macbook. 2 ervan (de middelste) zijn een beetje ingedrukt.

Het is een vrij nieuwe mac (half jaar oud, begin september vorig jaar gekocht) en daarom verwacht ik niet dat het hierbij nog om de oude macbookpro kabels gaat, die volgens mij een soortgelijk probleem hadden.

Hoe zit dat met garantie op dit soort dingen. Ik neem aan dat ik hier gewoon nog garantie op heb. Omdat hij het soms nog wel doet zou ik graag nog even de oplader gebruiken tot ik een nieuwe heb.

Ik heb hem online gekocht maar er zit hier in de buurt een apple winkel, kan ik hier gewoon langsgaan om een nieuwe te eisen :P

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik had ook problemen met de mijne, hij deed het inderdaad maar half en dat lag ook aan een kabelbreukje geloof ik. Toen heb ik 'm bij de winkel gebracht waar ik 'm gekocht heb (met de bon erbij) en toen hebben ze, na een beetje moeilijk doen, 'm uiteindelijk gewoon omgeruild voor een nieuwe. 't Zijn daar wel zuinigerds hoor.

Verwijderd

Topicstarter
mcdronkz schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:18:
Ik had ook problemen met de mijne, hij deed het inderdaad maar half en dat lag ook aan een kabelbreukje geloof ik. Toen heb ik 'm bij de winkel gebracht waar ik 'm gekocht heb (met de bon erbij) en toen hebben ze, na een beetje moeilijk doen, 'm uiteindelijk gewoon omgeruild voor een nieuwe. 't Zijn daar wel zuinigerds hoor.
Het probleem met winkels is dat ik hem via inet gekocht heb. Ik heb geen zin om 2 maanden (of whatever) op een nieuwe kabel te gaan zitten wachten en daardoor mijn mac niet meer kunnen gebruiken. Zelf een nieuwe kabel kopen zit er ook niet in.. meer dan 80eu terwijl ik nog garantie heb zie ik niet zitten..

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:36

breinonline

Are you afraid to be known?

Waarom bel Apple niet en post het hier als zij moeilijk blijken te doen, inplaats van andersom? Je weet nog helemaal niet of er een probleem is... 8)7

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarom niet even op apple.com naar de support gaan? Voor m'n macbook heb ik 't nog nooit gedaan maar wel voor een iPod, werkt hetzelfde. Als je je apparaat registreert mbv serienummer kun je een vervanging aanvragen voor het hele apparaat of onderdelen zoals de lader. Aangeven wat er kapot is, wat je gedaan hebt om 't op te lossen en wat het lijkt te zijn. Vaak krijg je dan een nieuw onderdeel + retourdoos voor kapot exemplaar. Als je die terugstuurt betaal je niets. Werkte hier voor iPod dock uitstekend: binnen 48 uur een nieuwe in huis, UPS bellen om de oude op te halen.

Verwijderd

Lees dit stuk is, misschien ook wel van toepassing op jou:

Whether your product is in or out-of-warranty, you can take your adapter to an Apple-Authorized Service Provider or Apple Retail Store for evaluation and replacement if necessary. You may be eligible for a replacement adapter free of charge provided there are no signs of accidental damage.

http://support.apple.com/kb/TS1713

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit zijn van die dingen waarbij je gewoon contact kunt opnemen met Apple. Die sturen je dan of een nieuwe adapter op of sturen je naar de dichtstbijzijnde AASP. Het lijkt me het handigst als je dit eerst doet. Als dit niet het gewenste resultaat heeft kun je een nieuw topic openen in SF.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.