Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tool-free drive bays

Pagina: 1
Acties:

• krisje8
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-04 11:51
Ik wil binnenkort misschien een hardeschijf in mijn kast er bij doen, maar mijn kast gebruikt geen schroefjes voor de bevestiging hiervan maar zogenaamde 'tool-free drive bays' volgens de maker.
Het probleem is nu dat ik die maar voor 1 harde schijf heb, en die gebruik ik al.

Wat is de universele benaming voor zoiets en waar kan ik ze halen?

Hier een foto, het gaat om de groene bevestigingen:
Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/3061/image028r.th.jpg

Waarom wordt mijn thumbnail steeds op got vervangen door "Plaatje op imageshack (popups!)"? Zoals ik de code hier in geplakt heb krijg je echt geen enkele popup hoor.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

krisje8 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:50:
[...]

Waarom wordt mijn thumbnail steeds op got vervangen door "Plaatje op imageshack (popups!)"? Zoals ik de code hier in geplakt heb krijg je echt geen enkele popup hoor.
Omdat veel mensen die wel krijgen bij Imageshack, dus is inline linken van Imageshack-hosted pics disabled. Sowieso krijg je bij nagenoeg iedere ISP in NL gratis webspace waar je gewoon pics (en andere meuk) kunt uploaden zonder dergelijke gedoe - gebruik die liever ;)

Verder zou het mbt je vraag te beantwoorden kunnen helpen als je zou aangeven om welke merk en type kast het gaat. Want helaas is er geen universeel standaard voor die dingen... :'(

Oslik blyat! Oslik!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien een beetje vreemd, maar ik heb laasts hier op GoT gezien die zijn harde schijven had vastgezet met elastiekjes. Het is wel zonder schroefjes, kost alleen even tijd om ze goed te bevestigen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 13:40

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Al zou het echt niet mogelijk zijn, dat toolless design, zou je volgens mij altijd het nog vast kunnen schroeven zo te zien.

• krisje8
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-04 11:51
Ja ik heb wel een eigen hosting, maar begin ruimte te kort te komen en ik link altijd naar directe foto op imageshack zonder popups, werkt net zo goed

Mijn kast is een Enermax Vostok.

Schroefjes zou inderdaad een oplossing zijn, maar ik heb liever dit als het kan, staat net iets netter ;) .

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
krisje8 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:33:
Ja ik heb wel een eigen hosting, maar begin ruimte te kort te komen en ik link altijd naar directe foto op imageshack zonder popups, werkt net zo goed

Mijn kast is een Enermax Vostok.

Schroefjes zou inderdaad een oplossing zijn, maar ik heb liever dit als het kan, staat net iets netter ;) .
Waarom doe je geen mailtje aan Enermax? Die kunnen je vast wel vertellen waar je deze dingen kan bestellen.

offtopic:
Een goed alternatief voor Imageshack is Tinypic.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je die kast nieuw gekocht hebt lijkt me dat er voldoende bevestigingen voor elke bay bijgeleverd behoort te worden. Dan is hij evt. incompleet geleverd. Check bij leverancier.

Als je hem van iemand overgenomen hebt heeft die ze misschien nog liggen.

PS

Omdat ik dat toolless wel interessant vind en laatst een case gekocht heb die iets dergelijks voor de interne HD's heeft keek ik nog even verder. Een review bij Newegg:
Cons: They cheaped out. Toolfree mounts for only 2 of 4, 5 1/4 ext bays, 1 of 2, 3 1/2 ext bays and 1 of 4, 3 1/2 int bays.
Helaas. Kon wel eens (heel) lastig worden om aan meer te komen. Reken er maar niet op.

8)

[ Voor 48% gewijzigd door CaptJackSparrow op 19-03-2009 21:25 ]

Pagina: 1