Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Geen idee. De Swiftech is in ieder geval een zeer goed getest blok (getest o.a. op www.overclockers.com), maar het Dangerden blok wat hier staat is splinternieuw. Heb er nog geen tests van gezien, maar ziet er veelbelovend uit!
Ga er maar van uit dat deze twee blokken toch wel de absolute top vormen, met beiden kan je niet echt missen
Ga er maar van uit dat deze twee blokken toch wel de absolute top vormen, met beiden kan je niet echt missen
dacht ik zelf ook al
ik denk dat ik voor de dangerden ga scheelt zo'n 50 piek en ziet er zeer goed uit
jij hebt toch ook zo'n swiftech waterblok of was dat een andere type
ik denk dat ik voor de dangerden ga scheelt zo'n 50 piek en ziet er zeer goed uit
jij hebt toch ook zo'n swiftech waterblok of was dat een andere type
Danger den nemen, die is helemaal van koper, die swiftech is toch van alu? Geloof ik...
Dat scheelt veel in warmteweerstand tussen proc en water hoor... Bovendien is dat "maze" een groot voordeel t.o.v. koeling van een peltier (groot koeloppervlag), direct op een core zetten zal weinig schelen t.o.v. de originele versie.
Dat scheelt veel in warmteweerstand tussen proc en water hoor... Bovendien is dat "maze" een groot voordeel t.o.v. koeling van een peltier (groot koeloppervlag), direct op een core zetten zal weinig schelen t.o.v. de originele versie.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik zou nog wel ff kijken of die Dangerden goed op je proc past (ivm condesatoren)
blaat? BLAAAAAAAAT!
Voor zover ik kan zien, is de Swifttech groter dan de Dangerden. De mobo fabrikanten zouden trouwens toch niet zo dom zijn geweest om grote condensatoren binnen de bevestigingsgaten te plaatsen?
Is de Swifttech niet van koper? Dan zou ik voor de Danger-Den gaan.
Is de Swifttech niet van koper? Dan zou ik voor de Danger-Den gaan.
Ooit blank koper gezien?
De swiftech is gedeeltelijk van koper, de onderkant is van koper. Dus dat zit wel goed. De rest van het blok is niet belangrijk.
is die 4 gaten rond de socket nu standaard
niet dat ik over een tijdje een nieuw mb ga kopen waar geen gaatjes in zitten
niet dat ik over een tijdje een nieuw mb ga kopen waar geen gaatjes in zitten
Ja, heb wel eens blank koper gezien. Maar ik nam eigenlijk zomaar aan dat Swifttech ook wel een koperen versie had. Deze blijkt dus gedeeltelijk uit koper te bestaan. En dat zie je dus niet.
(overigens lijkt het mij geen fijne combinatie, koper en alu elektrisch verbonden, ondergedompeld in water......)
(overigens lijkt het mij geen fijne combinatie, koper en alu elektrisch verbonden, ondergedompeld in water......)
Tja, gaat wel fout he
vanavond maar de dangerden bestellen 
jongens bedankt voor jullie info
jongens bedankt voor jullie info
Pagina: 1