Ik ben opzoek naar een PCI of USB fax-modem voor een HP ML350 (G5) server met Windows 2008 server (64bits) en, het probleem met de huidige producten die ik kan bestellen, is dat ze op de productsite niet erbij hebben staan of de drivers ook op een 64bits OS gaan werken.
Een hoop modems zijn al zeker 8 jaar oud, vaak word zelfs niet officieel aangegeven of Windows 2003 ondersteund word, dus dit word dan gokken, en ik heb geen zin om 4 verschillende modems te bestellen, in de hoop dat er ééntje gaat werken..
Windows 2008 heeft nog steeds fax-ondersteuning, alleen vind ik ook nergens een lijstje met windows-2008 compatible (fax)modems.
Iemand toevallig ervaring met een model?
Een hoop modems zijn al zeker 8 jaar oud, vaak word zelfs niet officieel aangegeven of Windows 2003 ondersteund word, dus dit word dan gokken, en ik heb geen zin om 4 verschillende modems te bestellen, in de hoop dat er ééntje gaat werken..
Windows 2008 heeft nog steeds fax-ondersteuning, alleen vind ik ook nergens een lijstje met windows-2008 compatible (fax)modems.
Iemand toevallig ervaring met een model?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝