[JS] Fulscreen mode voor huidig venster

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Ik zoek een methode om het huidge window in fullscreen mode te zetten (niet alleen maximized, maar zoals met F11). Dit mag gebeuren met een onclick event, dus geen onvriendelijke onload-onzin verder.

Ik zit al een uur te Googlen, maar ik vind alleen info over popups, maar die kende ik natuurlijk al. Het moet echt het huidige window zijn, want er draait een flash movie, die niet onderbroken mag worden.

Ik vermoed dat het gewoon niet kan, aangezien ik via Google, Quirksmode en GoT nog geen antwoord gevonden heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Is de Flash-animatie het enige in het beeld? Als je die kan aanpassen dan kan je die laten maximaliseren vanuit de Flash-plugin in plaats van de browser.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:10

Patriot

Fulltime #whatpulsert

TheLemon schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:17:
Ik zoek een methode om het huidge window in fullscreen mode te zetten (niet alleen maximized, maar zoals met F11). Dit mag gebeuren met een onclick event, dus geen onvriendelijke onload-onzin verder.

Ik zit al een uur te Googlen, maar ik vind alleen info over popups, maar die kende ik natuurlijk al. Het moet echt het huidige window zijn, want er draait een flash movie, die niet onderbroken mag worden.

Ik vermoed dat het gewoon niet kan, aangezien ik via Google, Quirksmode en GoT nog geen antwoord gevonden heb...
Dat kun je de browser inderdaad niet laten doen. Je kunt hoogstens je gebruikers instrueren die toetsencombinatie te gebruiken. Verder kun je zoals Johnny zei ook kijken of je het Flashbestand aan kunt passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Ja, de Flash plugin fullscreen laten afhandelen is inderdaad mijn alternatief, maar ik zou het het liefst via javascript doen, om meer controle te krijgen enzo. Maar als het niet kan, kan het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort opties zijn gewoon simpelweg niet mogelijk. Een irritante oplossing is misschien kijken naar wat de gebruiker voor instellingen heeft rondom zijn resolutie en dan een popup laten opkomen waarbij je alle balken uitzet en hem ongeveer 10px groter maakt en omhoog plaatst waardoor je de gebruiker het ook niet zomaar laat wegklikken..

Echter zou ik meteen weg zijn van je site als je zoiets doet want het is hooguit irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Topicstarter
Ja precies, dat vind ik ook niks, het wordt een redelijk bekende site, dus bezoekers wegjagen is het laatste wat we willen. Bovendien mag het geen popup zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:10

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:45:
Dit soort opties zijn gewoon simpelweg niet mogelijk. Een irritante oplossing is misschien kijken naar wat de gebruiker voor instellingen heeft rondom zijn resolutie en dan een popup laten opkomen waarbij je alle balken uitzet en hem ongeveer 10px groter maakt en omhoog plaatst waardoor je de gebruiker het ook niet zomaar laat wegklikken..

Echter zou ik meteen weg zijn van je site als je zoiets doet want het is hooguit irritant..
Volgens MSDN kun je een nieuw window sowieso in fullscreen openen.
Pagina: 1