In het begin alles goed en wel.
Dan ga je spellen installeren, met daarbij de gebruikelijke direct X enzovoorts.
Nou was ik er achter dat als je alleen direct x installeert en de andere (direct play enzovoorts) niet installeert, dat hij minder snel vastliep.
Dit doe ik dus al tijden, al die vragen van de nieuwe software gewoon negeren, want ik wil dat mijn computer blijft lopen. En dat ik niet steeds overnieuw moet beginnen (dwz. opnieuw windows installeren) met bijvoorbeeld soldier of fortune, die ik al zes keer tot de helft heb uitgespeeld.
Nou heb ik mij aan de regels gehouden, maar toch: hij speelt gunman niet meer!!!
Wat kun je hier nou tegen doen????????????
configuratie:
msi 6199 vp
pentium 600
256 mb ram ecc
nvidia tnt 2 pro / winfast 320
30 gb maxtor
aztech geluid
aztech modem
samsung dvd en philips cd-writer
graag een antwoord van jullie zijde.
alvast bedankt.
ps. ik wordt er echt ziek van namelijk.
Dan ga je spellen installeren, met daarbij de gebruikelijke direct X enzovoorts.
Nou was ik er achter dat als je alleen direct x installeert en de andere (direct play enzovoorts) niet installeert, dat hij minder snel vastliep.
Dit doe ik dus al tijden, al die vragen van de nieuwe software gewoon negeren, want ik wil dat mijn computer blijft lopen. En dat ik niet steeds overnieuw moet beginnen (dwz. opnieuw windows installeren) met bijvoorbeeld soldier of fortune, die ik al zes keer tot de helft heb uitgespeeld.
Nou heb ik mij aan de regels gehouden, maar toch: hij speelt gunman niet meer!!!
Wat kun je hier nou tegen doen????????????
configuratie:
msi 6199 vp
pentium 600
256 mb ram ecc
nvidia tnt 2 pro / winfast 320
30 gb maxtor
aztech geluid
aztech modem
samsung dvd en philips cd-writer
graag een antwoord van jullie zijde.
alvast bedankt.
ps. ik wordt er echt ziek van namelijk.