Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] bsod stop 0x00000007 1 van 2 installatie's

Pagina: 1
Acties:

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
De onderkant en bovenkant van mijn laptop is vervangen. Het is een latitude E6400. Niet het moederbord of harde schijf het gedeelte aan de buitenkant van onder en boven.
Op deze laptop stonden 2 Windows configuraties. 1 x XP SP2 op partitie C en 1x XP sp3 op partitie K. Na de reperatie krijg ik bij de installatie met SP3 tijdens het booten een BSOD met stopcode 0x00000007 en 0xdaccfc24 en 0x0000000 0x0000000. Windows kan dus niet meer starten.
De Windows op de andere parittie echter wel die start gewoon door en kan gebruikt worden?

Ik dacht eerst, men heeft iets met de HD controller gedaan, maar dat is niet gebeurd, bovendien zou de andere Windows dan ook niet meer starten.

Hoe zou ik dit op kunnen lossen met tooltjes of iets met repareren? Ik heb Windows Commander 5 al geprobeerd maar die laat ook een BSOD zien.

monta

Verwijderd

Waar is je systeem gerepareerd? Heb je dit ook al bij hun aangegeven?
Staat er ook een teskt bij je stopcode?
Heb je checkdisk al gedraaid?

Heb je de laptop ook gecheck dat alle kabels binnen in goed zijn aangesloten?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

monta schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:53:
Ik dacht eerst, men heeft iets met de HD controller gedaan, maar dat is niet gebeurd, bovendien zou de andere Windows dan ook niet meer starten.
Eh..
Hoezo dat?
Als in de ene installatie de controllerdriver weg is of corrupt dan werkt de andere installatie nog steeds hoor.

Maar dan moet je wel even duidelijk zijn over de exacte stopcode - een INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE is normaal gesproken 0x7B .

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
thx, het is opgelost door een repair te draaien van XP.

monta