[Google Adsense] Niet aanmelden vanwege dubbele account?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel lastig probleem en ik weet dat ik niet hier moet zijn om het op te lossen maar contact opnemen met Google is nog moeilijker dan contact opnemen met de kerstman blijkt...

Hier mijn probleem:

Ik heb ooit een Google Adsense account gehad op e-mailadres A. Dit account heb ik nooit gebruikt en ben ik daarom 'vergeten'. Nu heb ik een website die regelmatig een hoop bezoekers trekt en ik wil hier een klein zakcentje mee verdienen door Google Adsense te gaan gebruiken. Ik gebruik enkele jaren een Google Account met e-mailadres B. Logisch is dat ik dus Google Adsense registreer op deze Google Account met e-mailadres B. Nu kreeg ik van Google een geautomatiseerde e-mail dat mijn aanvraag geweigerd was omdat ik een andere account heb (die ik ooit aangemaakt heb met e-mailadres A).

Nu zit ik met het probleem dat mijn Google Account een geblokkeerde Google Adsense account heeft (vanwege een dubbele account) waardoor ik hier dus niets mee kan. Mijn oude Google Adsense account kan ik niet gebruiken omdat ik deze eerst moet koppelen aan een Google Account. Wanneer ik deze wil koppelen aan mijn huidige Google Account met e-mailadres B dan krijg ik de melding dat deze Google Account al een Adsense account heeft (terwijl deze juist is afgekeurd)...

Het lijkt erop dat een nieuwe Google Account een oplossing kan zijn maar dit wil ik helemaal niet. Ik heb andere Google services op deze account staan en ik wil niet steeds switchen. Bovendien heb ik alsnog de kans bij Google Adsense geweigerd te worden omdat mijn gegevens al bekend zijn bij Google Adsense.

Nu heb ik meerdere malen contact opgezocht met Google. Ten eerste via het Google Adsense help forum. Hier krijg ik geen reacties op (en ik vraag me af of Google hier zelf wel op reageert). Ten tweede, simpelweg via het contactformulier. Echter krijg ik keer op keer geautomatiseerde e-mailtjes terug zonder enige vorm van hulp die voor mij geschikt is. Ik kan deze mails beantwoorden wat ik wil, nooit zal ik echt een antwoord van Google krijgen heb ik het idee.

Behoorlijk frustrerend dus. Heeft iemand ook maar enige idee hoe ik dit zou kunnen oplossen of hoe ik wel in contact kan komen met Google want niet automatisch opgesteld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand me hierbij helpen?