Toon posts:

[MMORPG] Scions Of Fate aka Yulgang

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scions of Fate

fate.netgame.com

Yulgang is de chinese versie, en scions of fate de engelse/amerikaanse weet ik veel versie.
Scions of fate is en spel van NetGames die ook al spellen Ares en hero hebben het zijn alemaal free to play games en maaken gebruik van en cashop waar je extras ken kopen met geld zoals suits en pets noem maar op. dus iets voor mensen die toch wat extras willen maar niet aan en maandelijks bedrag vastzitten.
natuurlijk kun je die cashop spullen ook kopen van mensen ingame die het met cash hebben gekocht, waarom zelf geld uitgeven als andere het voor je doen .
Zelf heb ik 1 keer geld aan uitgeven en er en pet me heb gekocht
dat bracht ook gelijk mee dat ik en aantal extra quests kreeg zo geheete premium quests voor mensen die en keer geld aan het spel hebben uitgeven.

Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w311/dj_ngaiden/Client2007-03-0310-47-56-35.jpg

echt en super pc heb je niet nodig voor dit spel hoewel het er zeer goed uit ziet !!!

minumum moet je hebben----------------------aanbevolen is
CPU : Celeron 500MHz-----------------------CPU : P3-700MHz or higher
RAM : 64MB-----------------------------------RAM : 128MB
HDD : 300MB---------------------------------HDD : 500MB or more
OS : Windows 98 / ME / 2K / XP------------OS : Windows 98 / ME / 2K / XP
VGA : 3D Accelerator------------------------VGA : 3D Accelerator
SOUND : none--------------------------------SOUND : 6bit Sound Card
NETWORK : 56kbps MODEM-----------------NETWORK : Cable Modem / DSL

Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w311/dj_ngaiden/Client2007-03-0311-22-01-53.jpg

in Scions of fate heb je en media speler zodat je je eigen muziek kunt afspelen.

De volgende classes kun je vinden in het spel

-Spearman
-Bladesman
-Healer
-Bowman
-Swordsman
-*NEW* Ninja

Pets:

Ook zijn er in het spel zogenaamde pets, deze kunnen net als jij zelf levelen en nieuwe skills behalen. Ook krijgt de pet net als jij een andere titel.

Crafting system:

Er is ook een Crafting Systeem. Je kunt bijvoorbeeld met verschillende gems , zoals def 5(emeralds) en Attack Damage 1~15 (Sapphires) je wapens en armor upgraden. Ook zijn er rubys, die attack geven aan je wapen. Als je 6 of meer rubys op je wapen hebt, krijg je een mooie GLOW :D. MAar elke keer dat je hoger met ruby upgraded, is de kans kleiner dat het lukt. Kijk de website voor meer informatie!!

Meer Info: http://fate.netgame.com/guide/char_sword_00.php

Je begint als en neutral Male of en Female persoon.
zodra je lvl 35 bent kun je kiezen tussen chaos of Order dat zijn en soort van 2 naties.
Met bijde hun eigen verhaal lijn en quests en natuurlijk vechten de 2 naties ook met elkaar in en weekelijkse siege :D

Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w311/dj_ngaiden/Client2007-03-0312-54-20-50.jpg

En nog effe wat snel. Niet stopen tot je op zijn minst lvl 10 ben
daarna kun je pas echt spelen !!!

Screenshot van de huidige verbeterde graphics:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/dmvair.jpg

Wat ik zelf nog even kwijt wil:

Waarom is dit spel verslavend voor mij?

1. De graphics zijn te mooi voor een F2P!
2. Om de 10 levels krijg je vette nieuwe kleren, met mooie effecten/kleuren! Je zal en moet die krijgen! Je kan de gears op de website zelf zien!
3. PArty maken en levelen, heb er altijd wel zin in!
4. De vette skills!
5. De quests
6. De pvp systeem!
7. Prem Shop met veel leuke spulletjes!
8. Het crafting system, zo kun je goddelijke items maken :D
9. Double Down Event! Wordt gehouden elk weekend, gold,ki,exp x2!
10. EN NOG FUCKING VEEEEEL MEER :D

Ik kan het egt niet laten om het spel niet te spelen, het is ZEER verslavend voor mij als je eenmaal doorhebt hoe het spel in elkaar zit! Heb momenteel een Bowman lv 71 en een Ninja lv 34, nog 1 level,(want pas bij lv 35 kun je kiezen) en ik ga naar Chaos toe :D

Succes iedereen en ik hoop dat jullie de game wel leuk gaan vinden!!!!!! sry voor mn slechte nederlandse taal!

VEEL PLEZIER :D!

EDIT:

Tis nu fcing half 5. Ik heb met mijn ninja tot lv 35 getrained, en daarna gepromoted, speciaaal voor jullie zodat jullie het kunnen zien :D , duurde me wel de hele nacht haha :

De eerste foto is de recommandation letter die je door de npc's moet laten invullen. Zie onder bij chatmenu.
http://i42.tinypic.com/2wpqwzb.jpg foto 1

De tweede foto zie je de bazen van de 2 factions: rechts=order, links=chaos. Als je dus met chaos ventje praat, stuurt die je dus naar hill vally naar lady gwen toe. En order dus naar riverside plains
http://i43.tinypic.com/282ntjp.jpg foto 2

De derde foto zie je nadat ik de quest heb gehaald van de lady gwen (hoofdNPC van een stad) In Hill Valley. Hill Vally is voor chaos, en riverside plains id voor Order. Je ziet hier hoe ik gepromoot wordt :D.
http://i44.tinypic.com/6sqmax.jpg foto 3

En dus heb ik ook andere stijl haren gekregen en nieuwe skills :D

En nu ga ik SLAPEN OMG MRGE SCHOOL!! HALF 9!!

byeeeee <333

edit: Voor diegene die het gaan uitproberen, mijn ign is: XBlades, mocht je hulp nodig hebben, dan voeg me toe en ik zal me best voor je doen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-10 15:46
Wow, drugs are bad hmkay... :z

Interessante OP.. Maar ik weet niet of dit zo verschillend is van andere MMO's ondanks je enthousiasme.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-10 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

Je toetsenbord mist wat letters ;)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 15:45
Het is een beetje onleesbaar op sommige stukken.
Zelf heb ik 1 keer geld aan uitgeven en er en pet me heb gekocht
Je moet sommige dingen een paar keer lezen voor je het nu doorhebt ;) een startpost maken midden in de nacht is geen succes :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

Al moet ik toegeven dat ie me toch een beetje enthousiast wist te maken en dat is een aardige prestatie voor het 13de in het dozijn koreaanse mmorpg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10 13:40
het is weer eens wat anders zo'n openings post :D

vind het spel d'r nog best aardig uit zien trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

ziet er nog best leuk uit eerlijk gezegd.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd... ff downloaden vanavond

Hoe snel gaat het levelen? Kun je ook solo levelen en is dat beduidend langzamer dan party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels ben ik lv 37 met mn ninja, tot lv 40 levelen, dan heb ik nieuwe looks/gears =)!

Het levelen he...nou als je je wapen een beetje pimpt, kun je snel levelen. Ik ben nu 3 dagen aan het spelen, maare ook echt veel aan het spelen, en heb nCash gekocht voor 10 dollar, prem items mee gekocht,. in het spel verkocht voor 21 mil, en daarmee mn wapenm gepimped. Dus ik ben binne 3 dagen nu lv 37 geworden, wat eigenlijk onmogelijk is >.<. Maar als je het geld drvoor hebt kun je alles. Solo is bij ninja op dit moment sneller hoe ik train. Je kan ook partyen, maar het ligt eraan of dat sneller is, wat voor lv jij bent, wat voor lv je teams zijn en de monsters. Ik solo op dit moment, en gaat prima =D! kan niet w8en tot lv 40 nieuwe gears omg..

Nou, dit is mijn eerste OP hier op tweakers, eigenlijk alleen hier, nog nooit eerder gedaan, en ben blij dat ik jullie enthausiast heb kunne maken..een aantal dan :)

btw ik raad je wel eerst aan om op de forum te kijke op die site om te wete welke skills je het beste kan halen en welke niet. Want als je vecht krijg je ki punten, en die gebruik je om je skills te trainen. Er zijn skills die te veel ki kosten etc, waardoor je dalijk je 2nd promo skill niet kan trainen. Maarja, kijk maar hoe het spel is, en geloof me als je weet hoe het spel echt in elkaar zit, you will love it :D! Vind het beter dan WoW haha en verslavender, maar dat ben ik ^^

1e post edit, check onderaan!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch goed klinken, ik zal het ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet alles een keer geprobeerd hebben, ga et dus ff proberen. Maar alsjeblieft geen startposts maken met drugs op, of teveel alcohol. Geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:51:
Inmiddels ben ik lv 37 met mn ninja, tot lv 40 levelen, dan heb ik nieuwe looks/gears =)!

Het levelen he...nou als je je wapen een beetje pimpt, kun je snel levelen. Ik ben nu 3 dagen aan het spelen, maare ook echt veel aan het spelen, en heb nCash gekocht voor 10 dollar, prem items mee gekocht,. in het spel verkocht voor 21 mil, en daarmee mn wapenm gepimped. Dus ik ben binne 3 dagen nu lv 37 geworden, wat eigenlijk onmogelijk is >.<.

[...]
Relax! Denk aan je hart!

Geniet, maar speel met mate ;)

(je weet dat je verslaafd bent als je om 5:00 nog je startpost edit als je om 8:30 naar school moet ;))

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 18-03-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:07:
[...]

Relax! Denk aan je hart!

Geniet, maar speel met mate ;)

(je weet dat je verslaafd bent als je om 5:00 nog je startpost edit als je om 8:30 naar school moet ;))
ik citeer: "Playing games for long periods of time may be harmful to your health."

letterlijk citaat van de patcher 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komop jongens, hij heeft een nieuw spel wat hij erg leuk vind. En wil dit delen met ons, vervolgens vallen wij hem aan dat het niet gezond is/verslavend. :D Let the guy game.

Ik ben benieuwd of dit ook iets voor mij is, maar veroordeel niemand. Aangezien ik ook wel eens lange nachten heb gemaakt met een nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-10 11:24
Grappige OP, hij is in ieder geval enthousiast! :D
Verder is dit geen game voor mij. Dit soort spellen mist vaak een degelijke endgame en je blijft volgens mij levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10 13:40
Ach we plagen hem maar wat. :)

Beter dat ie tot 5 uur zit te gamen dan dat ie spuiten in z'n arm zet en tot 5 uur op straat rond zwerft ofzo. Of is dat dan weer het andere uiterste? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha, zo verslaafdd ben ik ook niet hoor, net hele tijd met vriende buite gechilled vanwege het mooie weertje en gewerkt dus ;), en game niet zo laat, alleen af en toe ^^ . Maar @superbassie: Je blijft wel levelen, maar je hebt ook events, zoals boss event, en het crafting system waar je ook mee bezig kan zijn, en quests doen, leuke partytjes bouwe voor grotere mobs en lekkere drops, en veel meer. Maar ik wil altijd wel levelen, wetend dat je mooie gears staat te w8en :D

Btw je hebt ook een house die je kan joinen. En dan heb je bij ip pvp, soms ook house war xD egt cools, maar je zou eff op die site moete kijke voor alle info, o.a de houses.

Maar dit spel is niet zo bekend, omdat yulgang de echte is, vandaar dat ik em eff hier zet zodat ie wat meer bekend wordt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net ff begonnen met spelen. tot zover nog niet echt positief, lvl 7 nu, dus ga nog wel ff verder morgen.
1. De graphics zijn te mooi voor een F2P! Waar haal je dat vandaan?? vind et best crap graphics...

Verder vind ik de ai erg slecht. als een mob wegloopt kan je em niet aanvallen, zwaar irritant. Weinig inleiding, je kan niet eens normaal zien waar je wapens kan kopen etc... Je kan hele kleine stoepjes niet eens oplopen, ook zwaar irritant, je blijft overal achter hangen.

Ga morgen es kijken of er na lvl 10 wat te beleven valt, we zullen zien ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hou er rekening mee dat het cartoon based is, en aangezien dat zo is, vind ik de graphics wel mooi hoor. En wat betreft die mob wen je wel aan, maar dat is dan ook het enigste dat je niet kan aanvallen. Niet normaal zien waar je wapens kan kopen? dat is egt easy als je op je map kijkt, zie je de npc's...supereasy lol. En zelf blijf ik nooit overal aan hangen, als je met je muis ergens klikt om te gaan, en het is achter een obstakel, loopt die er gewoon noremaal vanzelf overheen hoor, geen problemen tot nu toe. En dat zijn kleine details, maar het spel heeft ook wat kleine bugs. Als je daar aan went, is het spel fantastisch, maarja, van mij hoeven jullie het niet te spelen matties, wou het alleen maar even laten zien ^^.

Over dat cartoon:

Yulgang (also known in the USA as Scions of Fate) is a MMORPG developed by mGame in South Korea, it is based on a Korean martial arts comic which shares its name. [1]. The title of the game, Yulgang is an abbreviated form of the full title Yul-Hyul-Gang-Ho (热血江湖) which means "hot-blooded-steaming-tiger." The subtitle "Balance of Power" refers to the two factions that are presented in the game: "The Order" and "Chaos." In China, the game is licensed to Beijing 17game Network, a subsidiary of CDC Games. This MMORPG charges no fee to play the game, but creates revenue through sale of virtual merchandise. As of February 14, 2007, the game is popular in China and Korea, with over 100 million registered players [1] with servers active in Japan, China, Taiwan, Thailand, Indonesia and America

Ze zijn nu met een server maintance bezig kutzooi..een nieuwe launcher en nog wat fixen..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zwaar tegenvallen de grafix en gameplay. Ik heb 5 minuten gelopen, en toen deinstall :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 01:38:
hou er rekening mee dat het cartoon based is, en aangezien dat zo is, vind ik de graphics wel mooi hoor. En wat betreft die mob wen je wel aan, maar dat is dan ook het enigste dat je niet kan aanvallen. Niet normaal zien waar je wapens kan kopen? dat is egt easy als je op je map kijkt, zie je de npc's...supereasy lol. En zelf blijf ik nooit overal aan hangen, als je met je muis ergens klikt om te gaan, en het is achter een obstakel, loopt die er gewoon noremaal vanzelf overheen hoor, geen problemen tot nu toe. En dat zijn kleine details, maar het spel heeft ook wat kleine bugs. Als je daar aan went, is het spel fantastisch, maarja, van mij hoeven jullie het niet te spelen matties, wou het alleen maar even laten zien ^^.
graphics zijn gewoon slecht, ook voor cartoony ;). Npc's kan je wel zien, maar je ziet alleen een random naam. Hoe moet ik weten dat linny blablabla verkoopt. ze hadden er armour voor moeten zetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, ieder zijn eigen smaak he ^.^

yay tot lv 40 geleveld :D, mijn nieuwe gears =D!!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/ih87er.jpg

Ondertussen geleveld tot lv 45, en een mooie dagger gekocht voor 45 mil :O:O! , hier zie je dus, deze heeft 7 rubys op de wapen, waardoor die dus gaat glowen :D, de succes rate naar [8] (waarbij de kleur nog mooier wordt) is 0% haha.maar je hebt charms van 20% en costumes van 4% die het verhoogt:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/aviy6g.jpg

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ondertusse lv 54..en..bump *_*
Lv 50 Gears zien e rvoor ene ninja zo uit, voor degene die het nog interessant vinden..ik zou het niet voor niets zo lang spelen :D als je t spel egt goed door hebt, wil je niks meer anders =), en heb hairstyle gekocht en hair color ^^

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/15hivxg.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 12:37

krvabo

MATERIALISE!

ik *wilde* het net proberen, maar ik loop echt alleen maar tegen problemen op.
Wat een enorme *shitwebsite*. Serieus, ongelofelijk.
Account creëren is geweldig onhandig (je moet kijken of het -emailadres- niet bezet is, doe je dat niet dan wil hij nieteens registreren). Confirmation email kwam nieteens aan op mijn thuisserver, gmail snel genoeg.
Het downloaden gaat óf met 300 kB/s (~700MB download..) óf je krijgt een mirror die halverwege gewoon naar 0b/s gaat.
Om je account te verwijderen moet je allerlei meuk invullen EN confirmeren per e-mail.

Ik ben nog nooit zo snel gestopt met een game. :/

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat niet om de site en je account of de downlladsnelheid, het gaat om hoe het spel in elkaar zit ;) als je het spel doorhebt, is het super. Maarja, helaas ;) t was t proberen waard.. hele nacht getrained, ben nu lv 56 , heb een goeie party en mooie gears gepimped :D maja, toch bedankt voor het kijken.,

gr
Pagina: 1