Scions of Fate
fate.netgame.com
Yulgang is de chinese versie, en scions of fate de engelse/amerikaanse weet ik veel versie.
Scions of fate is en spel van NetGames die ook al spellen Ares en hero hebben het zijn alemaal free to play games en maaken gebruik van en cashop waar je extras ken kopen met geld zoals suits en pets noem maar op. dus iets voor mensen die toch wat extras willen maar niet aan en maandelijks bedrag vastzitten.
natuurlijk kun je die cashop spullen ook kopen van mensen ingame die het met cash hebben gekocht, waarom zelf geld uitgeven als andere het voor je doen .
Zelf heb ik 1 keer geld aan uitgeven en er en pet me heb gekocht
dat bracht ook gelijk mee dat ik en aantal extra quests kreeg zo geheete premium quests voor mensen die en keer geld aan het spel hebben uitgeven.

echt en super pc heb je niet nodig voor dit spel hoewel het er zeer goed uit ziet !!!
minumum moet je hebben----------------------aanbevolen is
CPU : Celeron 500MHz-----------------------CPU : P3-700MHz or higher
RAM : 64MB-----------------------------------RAM : 128MB
HDD : 300MB---------------------------------HDD : 500MB or more
OS : Windows 98 / ME / 2K / XP------------OS : Windows 98 / ME / 2K / XP
VGA : 3D Accelerator------------------------VGA : 3D Accelerator
SOUND : none--------------------------------SOUND : 6bit Sound Card
NETWORK : 56kbps MODEM-----------------NETWORK : Cable Modem / DSL

in Scions of fate heb je en media speler zodat je je eigen muziek kunt afspelen.
De volgende classes kun je vinden in het spel
-Spearman
-Bladesman
-Healer
-Bowman
-Swordsman
-*NEW* Ninja
Pets:
Ook zijn er in het spel zogenaamde pets, deze kunnen net als jij zelf levelen en nieuwe skills behalen. Ook krijgt de pet net als jij een andere titel.
Crafting system:
Er is ook een Crafting Systeem. Je kunt bijvoorbeeld met verschillende gems , zoals def 5(emeralds) en Attack Damage 1~15 (Sapphires) je wapens en armor upgraden. Ook zijn er rubys, die attack geven aan je wapen. Als je 6 of meer rubys op je wapen hebt, krijg je een mooie GLOW
Meer Info: http://fate.netgame.com/guide/char_sword_00.php
Je begint als en neutral Male of en Female persoon.
zodra je lvl 35 bent kun je kiezen tussen chaos of Order dat zijn en soort van 2 naties.
Met bijde hun eigen verhaal lijn en quests en natuurlijk vechten de 2 naties ook met elkaar in en weekelijkse siege

En nog effe wat snel. Niet stopen tot je op zijn minst lvl 10 ben
daarna kun je pas echt spelen !!!
Screenshot van de huidige verbeterde graphics:

Wat ik zelf nog even kwijt wil:
Waarom is dit spel verslavend voor mij?
1. De graphics zijn te mooi voor een F2P!
2. Om de 10 levels krijg je vette nieuwe kleren, met mooie effecten/kleuren! Je zal en moet die krijgen! Je kan de gears op de website zelf zien!
3. PArty maken en levelen, heb er altijd wel zin in!
4. De vette skills!
5. De quests
6. De pvp systeem!
7. Prem Shop met veel leuke spulletjes!
8. Het crafting system, zo kun je goddelijke items maken
9. Double Down Event! Wordt gehouden elk weekend, gold,ki,exp x2!
10. EN NOG FUCKING VEEEEEL MEER
Ik kan het egt niet laten om het spel niet te spelen, het is ZEER verslavend voor mij als je eenmaal doorhebt hoe het spel in elkaar zit! Heb momenteel een Bowman lv 71 en een Ninja lv 34, nog 1 level,(want pas bij lv 35 kun je kiezen) en ik ga naar Chaos toe
Succes iedereen en ik hoop dat jullie de game wel leuk gaan vinden!!!!!! sry voor mn slechte nederlandse taal!
VEEL PLEZIER :D!
EDIT:
Tis nu fcing half 5. Ik heb met mijn ninja tot lv 35 getrained, en daarna gepromoted, speciaaal voor jullie zodat jullie het kunnen zien
De eerste foto is de recommandation letter die je door de npc's moet laten invullen. Zie onder bij chatmenu.
http://i42.tinypic.com/2wpqwzb.jpg foto 1
De tweede foto zie je de bazen van de 2 factions: rechts=order, links=chaos. Als je dus met chaos ventje praat, stuurt die je dus naar hill vally naar lady gwen toe. En order dus naar riverside plains
http://i43.tinypic.com/282ntjp.jpg foto 2
De derde foto zie je nadat ik de quest heb gehaald van de lady gwen (hoofdNPC van een stad) In Hill Valley. Hill Vally is voor chaos, en riverside plains id voor Order. Je ziet hier hoe ik gepromoot wordt
http://i44.tinypic.com/6sqmax.jpg foto 3
En dus heb ik ook andere stijl haren gekregen en nieuwe skills
En nu ga ik SLAPEN OMG MRGE SCHOOL!! HALF 9!!
byeeeee <333
edit: Voor diegene die het gaan uitproberen, mijn ign is: XBlades, mocht je hulp nodig hebben, dan voeg me toe en ik zal me best voor je doen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2009 15:54 ]