Enige gedachte die bij mij opklomt: mooie aanbieding voor dat geld. Zolang er maar een goede garantieregeling is. En je geen helpdesk nodig hebt.
beetje klein scherm (12.1 TFT), maarja, wat wil je voor dat geld, voor de rest zal het wel zeer redelijk zijn denk ik
How bad is it on a scale from one to Spurs
Niet geschikt voor brabanders!!
Te ingewikkeld voor jou bart!!
Greets: Hyster!
Te ingewikkeld voor jou bart!!
Greets: Hyster!
Wat zou je er mee willen doen ?
egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.
Zeer net notebookje voor de prijs. Ziet er lekker uit en is erg portable. Als mobiliteit belangrijk is heb je niets aan zo'n desktopvervangende dell notebook met en 15" tft scherm, maar is een dergelijke notebook zeer geschikt.
Even mij mening
Even mij mening
Een vriend van mij heeft hem gekocht (ja sorry ik krijg hem niet uit het hoofd gepraat dat een laptop DUUR is
). Maar ik ga hem morgen ff testen (zo... koetje erbij
.... dus ik zal morgen nog wel even laten weten of het wat is naar mijn idee
). Maar ik ga hem morgen ff testen (zo... koetje erbij
.... dus ik zal morgen nog wel even laten weten of het wat is naar mijn idee
mikael als mijn visboer een goeie (mij bekende) tv heeft voor aanzienlijk minder geld dan de goedkoopste tv-boer (en de gemiddelde tv-boer heeft niet echt veel meer verstand van tv's dan de gemiddelde visboer) dan koop ik die tv gewoon bij de visboer.
bij computers geldt dit ook. als je geen ondersteuning nodig hebt, en je kan dezelfde computer (dus niet een met inferieure hd, videokaart en vooral mobo) krijgen voor minder geld, waarom niet?
bij computers geldt dit ook. als je geen ondersteuning nodig hebt, en je kan dezelfde computer (dus niet een met inferieure hd, videokaart en vooral mobo) krijgen voor minder geld, waarom niet?
http://www.ah.nl/notebook/specs.html
ff onderaan doorklikken naar specificaties en je bent er voor f 3249,- of 750 airmiles + 2999,-
ff onderaan doorklikken naar specificaties en je bent er voor f 3249,- of 750 airmiles + 2999,-
I’m not like the OTTERS
Ik vond hem wat duur..
Voor die prijs krijg je (in verhouding) vrij weinig..
(Hij ziet er wel mooi uit)
Voor die prijs krijg je (in verhouding) vrij weinig..
(Hij ziet er wel mooi uit)
Ik heb dezelfde, maar dan met 14,1" scherm (van TUE), mooi en fijn dingetje hoor, ik werk er nu op.
Zó..
Nu ik de iets wat volledigere specs doorlees is het toch wel een aardig dingetje..
K6 op 500Mhz en een klein video kaartje..
Ik naam aan dat die 4 of 8 MB dan van het totale 64 MB afgaan?
Nu ik de iets wat volledigere specs doorlees is het toch wel een aardig dingetje..
K6 op 500Mhz en een klein video kaartje..
Ik naam aan dat die 4 of 8 MB dan van het totale 64 MB afgaan?
klopt staat er geloof ik ook bij: shared memory, net zoals die packard bell desktops, dat shared video geheugen komt volgens mij best veel voor bij laptops
I’m not like the OTTERS
Vraag me af hoeveel je betaalt voor de software, maar toch een leuk ding. Heb je tenminste iets voor je airmiles...
Wel leuk, zo'n dingetje, maar ik zit toch altijd op mijn kamer als ik aan het computeren ben.
ik heb mijn pc gewoon in mijn kamer staan.
Is wel makkelijk, hoef ik ook niet op het dak te zitten
Is wel makkelijk, hoef ik ook niet op het dak te zitten
I’m not like the OTTERS
Ik heb hem vandaag ff gezien en hij ziet er goed uit. Ok ik vind laptops niks maar als je er een moet hebben is het een mooi dingetje. En best wel goedkoop met die airmiles
Pagina: 1