Bij Getsie, ik krijg karmapunten! stuk is het niet een idee omdat stukje tekst nu aan te passen aangezien je nu met karma dingen kan "kopen". Weet niet of dit al ergens aan is gemeld maar anders bij deze
Bedankt voor het melden, er wordt in ieder geval al gewerkt aan een faq voor op het forum.
Hoe dat met de fp faq zit weet ik nog niet maar die zal waarschijnlijk ook wel binnenkort aangepast worden.
Hoe dat met de fp faq zit weet ik nog niet maar die zal waarschijnlijk ook wel binnenkort aangepast worden.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
reviews: Tweakers.net FAQ
Als je bij het i-tje klikt achter abonnement in de gallery, kom je daar uit, lijkt mij ook niet helemaal meer de bedoeling. Misschien dan meer meteen even meenemen
Tevens staat hij nog steeds als FAQ als je een abo wil afsluiten.
Als je bij het i-tje klikt achter abonnement in de gallery, kom je daar uit, lijkt mij ook niet helemaal meer de bedoeling. Misschien dan meer meteen even meenemen
Tevens staat hij nog steeds als FAQ als je een abo wil afsluiten.
[ Voor 12% gewijzigd door Hooglander1 op 18-03-2009 14:38 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
* Rataplan duwt dit topic naar Karma HQ
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.