hallo iedereen
Vandaag heb ik een 2e router gekocht om verbinding te krijgen op mijn kamer aangezien mijn Wlan experiabox daar geen signaal geeft
Nou wil ik mijn Sitecom wireless router XR 300N aansluiten via een ethernet kabel op mijn experiabox
Ik heb van de verkoper te horen gekregen dat ik gewoon de DHCP moest uitschakelen op mijn Sitecom
zodat de sitecom alleen als versterker/Router functioneerd nou heb ik op mijn ps3 een signaal van 10%
wat niet zo gek omdat ik mijn sitecom niet goed geplaatst heb
maar vervolgens krijg ik op mijn ps3 een DNS error
terwijl ik wel met mijn laptop kan internetten
mijn heb de experiabox uit gezet qua wlan
AUB HELP MIJ!
Bijdeweg heb ik op mijn laptop wifi 5100agn maar bij de settings kan ik hem niet als N- signaal instellen
terwijl toen ik mijn laptop kocht het bij de specs stond SONY Vaio fw21z
Vandaag heb ik een 2e router gekocht om verbinding te krijgen op mijn kamer aangezien mijn Wlan experiabox daar geen signaal geeft
Nou wil ik mijn Sitecom wireless router XR 300N aansluiten via een ethernet kabel op mijn experiabox
Ik heb van de verkoper te horen gekregen dat ik gewoon de DHCP moest uitschakelen op mijn Sitecom
zodat de sitecom alleen als versterker/Router functioneerd nou heb ik op mijn ps3 een signaal van 10%
wat niet zo gek omdat ik mijn sitecom niet goed geplaatst heb
maar vervolgens krijg ik op mijn ps3 een DNS error
terwijl ik wel met mijn laptop kan internetten
mijn heb de experiabox uit gezet qua wlan
AUB HELP MIJ!
Bijdeweg heb ik op mijn laptop wifi 5100agn maar bij de settings kan ik hem niet als N- signaal instellen
terwijl toen ik mijn laptop kocht het bij de specs stond SONY Vaio fw21z
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 23:13 ]