Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] NVIDIA Drivers: 2,86gb ?

Pagina: 1
Acties:

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 10:08

Saven

Administrator

Topicstarter
Hellow,
Ik zit net mijn PC een beetje op te schonen, en zit ook te kijken in de software lijst voor wat er allemaal geinstalleerd is.
Nu viel mijn oog op dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/49c01c79b1d11/49c01c79adaab-wtfbbq.png
En dan de NVIDIA Drivers.

Het is toch onmogelijk dat die drivers zoveel gb in beslag nemen? Althans dat denk ik dan... Beetje erg veel voor een driver nietwaar? Heb alleen een nVidia EN8800 GTX videokaart en een moederbord met nvidia chipset volgensmij :P (asus p5n32-e sli)
Maar bijna 3gb aan drivers is een beetje erg veel nietwaar?

Dus is dit een foutje? En is dat te fixen.
Of neemt 'het' (wat is het?) gewoonweg zoveel ruimte in beslag :X

Alvast bedankt voor uw antwoord :P

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:44

MsG

Forumzwerver

Kijk eens naar de map C:\Nvidia hoe groot is die map echt? In Windows XP klopte die grootte van programma's echt NOOIT :). Mogelijk heb je nog veel oude drivers nooit verwijderd? Dan nog is het wel relatief veel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Rollo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-11 07:38
Misschien rekent die het videogeheugen op je graka mee :P

• YannickH
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 15:32
Hmm, ik heb een 9800GX2, en mijn drivers zijn 40MB geloof ik.. iets van 160MB met physx meuk erbij.
Deleten en opnieuw installen? lijkt me wel soort van een strak plan :P

Uninstallen en dan Driversweeper er overheengooien. Daarna pas opnieuw installen, dan ben je van al je oude meuk af :)

Driversweeper is gratis te downloaden via google :P

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
MsG schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:02:
Kijk eens naar de map C:\Nvidia hoe groot is die map echt? In Windows XP klopte die grootte van programma's echt NOOIT :). Mogelijk heb je nog veel oude drivers nooit verwijderd? Dan nog is het wel relatief veel.
Map is 88MB :+
Heb pas een format + clean install gedaan, geen andere drivers geinstalleerd
peugeot106xsi schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:04:
Misschien rekent die het videogeheugen op je graka mee :P
Whehe :P
YannickH schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:04:
Hmm, ik heb een 9800GX2, en mijn drivers zijn 40MB geloof ik.. iets van 160MB met physx meuk erbij.
Deleten en opnieuw installen? lijkt me wel soort van een strak plan :P

Uninstallen en dan Driversweeper er overheengooien. Daarna pas opnieuw installen, dan ben je van al je oude meuk af :)

Driversweeper is gratis te downloaden via google :P
Dat is wel iets wat ik kan overwegen ja :) Thnx

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Denk dat het gewoon een foutje is... Vista heeft bij mij wel eerder rare dingen gedaan met de software lijst ;) Daarnaast is de Nvidia map op je c root gewoonweg de uitgepakte installer, daar worden de drivers namelijk niet geinstalleerd...

Hoe het te fixen is? Al een de drivers via de lijst verwijderd en opnieuw dr op gezet?

[ Voor 12% gewijzigd door wasted247 op 17-03-2009 23:12 ]

• YannickH
Dit is wel vreemd als je net op een clean install zit :S
Hoeveel verschillende graka's heb je erin gehad? Ik neem even aan dat je niet de drivers hebt gedelete met progjes zoals Driversweeper.
Mijn OS is ondertussen al weer een maand of 3 a 4 oud, en ik ben 3 keer van graka verandert (gebruik zelf dus wel driversweeper elke keer) en mijn uninstall program ding vind de grootte van nvidia drivers zo significant belangrijk dattie het niet eens laat zien :P

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
YannickH schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:13:
mijn uninstall program ding vind de grootte van nvidia drivers zo significant belangrijk dattie het niet eens laat zien :P
Same here btw...

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
YannickH schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:13:
Dit is wel vreemd als je net op een clean install zit :S
Hoeveel verschillende graka's heb je erin gehad? Ik neem even aan dat je niet de drivers hebt gedelete met progjes zoals Driversweeper.
Mijn OS is ondertussen al weer een maand of 3 a 4 oud, en ik ben 3 keer van graka verandert (gebruik zelf dus wel driversweeper elke keer) en mijn uninstall program ding vind de grootte van nvidia drivers zo significant belangrijk dattie het niet eens laat zien :P
Ik wissel nooit van graka of hardware :P
Althans, misschien over een tijdje wat extra ram er in :+

Anyways, volgensmij klopt die lijst niet echt inderdaad. Want Adobe software zoals Photoshop CS4 en Dreamweaver CS4 laat hij helemaal geen grootte weergeven _O-
Of ben ik daar in niet de enige en heeft iedereen dat :P

• YannickH
Mijn adobe master suite heeft geen grootte erachter, misschien een adobe-ding? geen idee :P
Laat ff weten of het een foutje was of dat je ook echt ruimte vrij hebt gemaakt. Kben wel nieuwschierig ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Een Vista icm driver probleem lijkt me beter te passen in WOS :)

CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
YannickH schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:37:
Mijn adobe master suite heeft geen grootte erachter, misschien een adobe-ding? geen idee :P
Laat ff weten of het een foutje was of dat je ook echt ruimte vrij hebt gemaakt. Kben wel nieuwschierig ;)
Ik zal morgen (ofja, vanmiddag dus al eigenlijk) even uninstallen en dan driversweep enz :P
Pagina: 1