spy-pen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.139 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Een hele tijd geleden wilde was ik vanalles van plan en was ik gaan zoeken naar betaalbare spy - spullen en kwam ik voor een mooie prijs een pen tegen waarmee je geluid mee kon opnemen. De pen was niet radiografisch en er zat geen camera in.

Maar dat vind ik eigenlijk ook niet nodig .... hij is gewoon bedoeld om vergaderingen terug mee te kunnen luisteren.

Nou heb ik het probleem dat als ik zoek naar spypen en geluid / geuidsopnamen en de een filter zet op beeld kleurenbeeld video en camera dat ik via google nogsteeds alleen die dure pennen blijf vinden....

Verder ben ik wel geinterresseerd in gadgets enzo, vind ze wel handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Kijk eens op www.chinavasion.com Vind je veel van dit soort dingen die niet al te duur zijn. De site is betrouwbaar, ikzelf heb er al voor zo'n 800 euro aan spullen besteld en er is nog nooit wat misgegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:38
Waarom heb je een spy-ding nodig om vergaderingen op te nemen? Een memorecorder voldoet toch prima voor legitieme doeleinden? :?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik het wel leuk vind , lijkt me wel spannend zo te ontdekken hoe de notuliste mijn woorden verdraaid en belangrijke opmerkingen weg laat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:44:
Nou heb ik het probleem dat als ik zoek naar spypen en geluid / geuidsopnamen en de een filter zet op beeld kleurenbeeld video en camera dat ik via google nogsteeds alleen die dure pennen blijf vinden....
Je zin is heel verwarrend en onduidelijk, maar ik haal er uit dat je een pen wilt waarmee je kan filmen en geluid op nemen. Maar dat je de meeste te duur vindt. En wat bedoel je met dat filter?

Nu is de vraag, wat vind jij duur? Als een degelijke 'normale' camera ronde de €500-1000 over de toonbank gaat is het natuurlijk moeilijk te verwachten dat diezelfde kwaliteit voor €10 in de aldi te koop is natuurlijk. Minitarusatie is iets wat HEEL veel geld kost en dat ga je ook niet vinden voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Misschien niet voor €10, maar wel voor €15-€25, inclusief verzending vanuit hongkong ;-)

http://www.dealextreme.com/search.dx/search.spy%20pen#812

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik kwam al bij dit uit (eerste hit bij google op een youtube filmpje):
http://eyespypro.com/prod...corder-Now-640-x-480.html

Komt bijna €200 en dat vond ik al goedkoop, daarom dat ik vroeg wat de TS duur vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Misschien zoiets als de Livescribe? http://www.bright.nl/livescribe-smartpen-vergeet-niets

Ook best duur, maar betaalbaar voor een gadget.

Als je hem serieus voor 'spionage' doeleinden wil gebruiken, kun je overigens net zo goed een standaard digitaal memo-recordertje meenemen in de zak van je jas. In een vergaderzaaltje met niet te veel achtergrondgeluid zal dat ook wel prima werken, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Zolang je 'm niet openmaakt of hackt is EL niet echt het juiste subforum hiervoor. Schopje naar OH, daar is 'ie iig iets beter op z'n plek.

[ Voor 57% gewijzigd door Sprite_tm op 18-03-2009 11:33 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Schop!
Nou heb ik eigenlijk ook wel interesse in een leuk spy pennetje, met camera dus en liefst fatsoenlijke resolutie en minstens 2 uur batterijtijd. Nou worden die dingen echt overal aangeboden, zelfs bij de Pabo. Maar wat is nou een beetje redelijke voor onder de €100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ebay is your friend :) Stel je er btw niet veel van voor hoor, goedkope pennen zijn snel leeg en vallen relatief vaak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geschreven tekst omzetten naar gedrukte, is dat ook mogelijk bij de echo versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het kan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het graag van je weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03

br00ky

Moderator Harde Waren
In plaats van eeuwenoude topics te kicken waar de oorspronkelijke TS allang gevolgen is, is het handiger als je een nieuw topic opent
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]~~~[html]~~~[norml]~~~[/norml]~~~[/html]~~~[/html]