Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Games willen niet starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd last van dat mijn spellen ( WoW & combat arms) niet meer starten wanneer ik er op klik komt er gewoon het laad scherm en dan kan ik op Play drukken, dan gaat het beeld op zwart en komt hij weer terug op het Bureaublad en wanneer ik weer bij de taakbalk op het spel druk dan doet hij weer hetzelfde.
Ik heb Vista, misschien kan het daaraan liggen.

Graag jullie oplossing.

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
Je krijgt geen foutmelding of wat dan ook? ik zou zeggen kijk eens in de event viewer, daar kan je vaak meer informatie uit halen.

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verder is het wellicht ook handig als je informatie geeft over eventuele patches, driver- en DirectX updates, herinstallaties, etc. Wat zeggen Google en de GoT zoekfunctie?

Even een tikje naar Spielerij - Problemen & Vragen omdat dit een probleemtopic is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zitten kijken bij de Activiteitenviewer en wordt er niet veel wijzer van..ik zie bij mijn activiteiten helemaal niks staan? en bij gewijzigde instelling zie ik wel wat staan maar er staat alleen de datum en mijn naam en de tijd bij?
Ik heb niet veel over mijn probleem kunnen vinden op google..want er komt helemaal geen foutmelding.