Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuws link in het menu

Pagina: 1
Acties:

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 13:03
Beste Tweakers,

Ik lees zo goed als dagelijks het nieuws op jullie site. Naast het nieuws lees ook wel eens onderwerpen uit de meuktracker en de reviews.

Nu heb ik op de site een "usability" probleem. Ik lees namelijk het nieuws het liefst van de pagina tweakers.net/nieuws. Nu kan ik deze link niet op elke pagina vinden. Als ik naar deze nieuwspagina wil, moet ik dus eerst via de index.
De nieuws links in de menu's linken naar http://tweakers.net/archieven/nieuws...

Mijn verzoek/suggestie is of jullie ergens de nieuws link willen plaatsen (bijvoorbeeld onder het kopje frontpage).

Alvast bedankt.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dit kan beter met de Lieve Devvers dan met de Geachte Redactie overlegd worden :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

Moeten wij die beslissing maken dan?

Intentionally left blank

• jaapenstaart
Sorry, ik dacht inderdaad ook dat de beslissing door de redactie gemaakt moest worden.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We zouden een submenu-item 'Nieuws van de dag' kunnen maken onder Archieven > Nieuws.

[ Voor 3% gewijzigd door Femme op 19-03-2009 12:52 ]

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
Femme schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:52:
We zouden een submenu-item 'Nieuws van de dag' kunnen maken onder Archieven > Nieuws.
Dat zou ik trouwens ook een gemakkelijkere oplossing vinden, en dan vakken maken met verschilde items, dus Nieuws, Meuk, Reviews enz...

• jaapenstaart
Als dat zou kunnen.. Graag! :)

[ Voor 6% gewijzigd door jaapenstaart op 19-03-2009 14:53 ]

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
Wat trouwens mij ook een goed idee lijkt is een soort van kalenderlijst met iedere dag en daarna het aantal nieuwsberichten, meuk enz... naast Je kan dan ook op een dag klikken en die klapt dan uit met de belangrijkste nieuwsberichten van die dag. Je kan ook de hele dag openen en dan wordt de hele dag laten zien.

Dus:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v6NjaUxGjL6aD7Nu0zYrUD2l/full.png

Het is in feite een Statistieken + overzicht in 1 (dat blok komt er als je op de dag klikt en uitklapt, zoals je het bij het forum ook kan doen met de categorien)

[ Voor 11% gewijzigd door Stefan|IA2 op 19-03-2009 15:26 ]

• jaapenstaart
Femme schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:52:
Zijn de plannen al iets concreter geworden om dit verhaal door te voeren?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zo te lezen in dit topic zie ik daar geen update, dus ik denk het niet :P
Pagina: 1