Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Karmastore is gratis!

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
El devs,

vanmiddag kocht ik van de karma die ik in het afgelopen half jaar heb verdiend een tweakblog *O*
Dit deed ik vanaf mijn werk. Ik had op het moment net iets meer dan 10k karmapunten.

Ik wilde net thuis custom CSS en custom frontpage activeren van de overgebleven en wat blijkt....
ik heb nog steeds dik 10k karmapunten! *O*
en mijn tweakblog doet het ook nog steeds! *O*

foutje met IP adressen en afschrijvingen?

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Volgens mij gaat het erom dat je dat bepaalde aantal karmapunten in het afgelopen half jaar gehaald hebt. Afschrijven zou sowieso flauw zijn...dan sta je 'in de top' omdat je veel deel hebt genomen aan het forum of frontpage of wat dan ook en dan verdwijnt al die karma en kom je in de range van 'minder' deelnemende users...toch?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:33

Nakebod

Nope.

De blog, storage en fotoalbum zijn "voor altijd", en kan je kopen als je genoeg karma hebt.
Gaat niet van je punten af, zolang je maar boven de limiet zit om zo een feature aan te vragen.

De rest is in abbo-vorm, die wel van je verdiende karma afgaan.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 11:37

McGryphon

Veul vrouwkes!

Nakebod schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:54:
De rest is in abbo-vorm, die wel van je verdiende karma afgaan.
Nee, die van je besteedbare karma af gaan, maar je totale karma in de stats e.d. blijft gelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door McGryphon op 17-03-2009 20:55 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Not a bug, works as intended :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.