Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista Home Premium - Vista Ulitmate dual boot

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een compaq (serie=Modelnr. SR5521NL Produktnr. FJ482AA-ABH Serienr. 3CR82508MZ Software versienr. 83WEv3PrA1 Service ID nummer 081-408 PCBRAND: Presario) pc met een HDD van 325 gig, er draait momenteel Windows Vista Home Premium op en ik wil Windows Vista Ultimate erop zetten.
hoe doe ik dit, mijn pc eigenschappen zijn:
moederboard;?
geheugen: 3 gigabite
HDD: samsung 325 gig (als ik me niet vergis.)

help me alsjeblieft _/-\o_
Groeten SUPER123

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 19:55:
er draait momenteel Windows Vista Home Premium op en ik wil Windows Vista Ultimate erop zetten.
hoe doe ik dit.
Gewoon, net als elke andere dualboot. :)

Maar dat had je toch wel bedacht?
[search=dualboot windows] levert al meer dan voldoende aanknopingspunten op.

Het is hier wel de bedoeling dat je zelf het één en ander uitzoekt, daarom hebben we dat ook opgenomen in onze Registratievoorwaarden / korte FAQ .

Als je een echt concrete vraag hebt zijn we niet te beroerd om je te helpen, maar antwoorden geven op een dienblaadje zonder dat je zelf inzet vertoont is niet helemaal waart dit forum voor bedoeld is ;)

Je mag een nieuw topic openen waar je eventuele vragen in kwijt kan als je die nog hebt nadat je zelf gezocht hebt naar waar je op moet letten, maar je huidige topic is iets te kort van stof :)

Vandaar dat deze ook dicht gaat.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.