Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:57
Ik heb de NFS PS V1.1 Patch geinstalleerd zoals het moet. Nadat ik de code SAAM-BP1 en SAAM-BP2 heb ingevoerd,(Om nieuwe auto's te unlocken) krijg ik de melding: Gefeliciteerd! Je code is correct bla...bla...bla.... Als ik nu in de Auto shop kijk, staat er geen enkele nieuwe auto. Ook niet als ik save in dan laad.

Ik ben 3 zoekmachienes in 3 talen langsgegaan (NL, EN en SE) en niks gevonden. Ik heb ook een mail naar de bedenker van SAAM's NFS PS v1.1 patch gestuurd, maar die heeft na 1 maand nog niets gezegd -_-.

Iemand hier een idee? Ik niet meer. :N :N :N :N

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zo te zien ben je er al een tijdje mee bezig :P

Verder is het in feite een hack (je wijzigt de executable om het spel te laten denken dat je de collector's edition among other things hebt), dus lijkt het discussiëren erover me hier niet toegestaan :)

Ten slotte zou het topic áls het een legitieme vraag was in Spielerij Problemen & Vragen moeten staan :)

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 18-03-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Ik vind dit ook twijfelachtig, aangezien het iets is waar je voor zover ik weet normaliter voor moet betalen. En dan is ondersteuning bij zoiets niet toegestaan op GoT, vandaar dat ik dit topic sluit.
johnnyv.nl schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:15:
Zo te zien ben je er al een tijdje mee bezig :P

Verder is het in feite een hack (je wijzigt de executable om het spel te laten denken dat je de collector's edition among other things hebt), dus lijkt het discussiëren erover me hier niet toegestaan :)

Ten slotte zou het topic áls het een legitieme vraag was in Spielerij Problemen & Vragen moeten staan :)
Dit kan nogal overkomen als een wannabee mod. Handiger om een volgende keer enkel een topic report te plaatsen, zie ook Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics.

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 18-03-2009 22:06 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.