Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Topicstarter
Ik weet dat dit topic niet thuis hoort in de gsm afdeling, alleen zou niet weten waar ik hem dan zou moeten plaatsen. Bij voorbaat excuses.

Het volgende doet zich voor:

Ik heb van mijn ouders hun oude Philips dect 522 huistelefoons gehad , allemaal leuk natuurlijk scheelt mij weer 70 euro.
Thuis aangekomen wilde ik meteen aan de gang met die dingen.
Ik krijg ze alleen met geen mogelijkheid aangemeld bij het basisstation.

Indien ik in de telefoon kijk dan staat bij Basisstation 1 tussen haakjes " in gebruik ".
Ik dien ik kies voor het registeren van het toestel op het basistation 1 dien ik een sys code in te voeren ( volgens handleiding 0000) dit gedaan maar krijg de melding registratie mislukt.

Dit idem met de andere handset welke nog nooit gebruikt was.

Philips geeft aan om de stroom van het basisstation te halen en uit de telefoon 1 batterij om de boel te " resetten" . Je raadt het al, niks reset , geen verbinding met het basisstation.

Bij philips kom ik geen steek verder omdat ze daar niet eens weten wat voor toestel het betreft.
Het gaat om :
Afbeeldingslocatie: http://shopimages.wikio.com/shop/img/2007/04/16/D2/74334542156_small.jpg

Heeft iemand nog een idee, of wordt het alsnog kliko werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Al een manual via het internet opgesnord ?
In gebruik, betekent dat ie al geregistreerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-04 15:09
Heb hier ook een DECT telefoon (geen philips), bij deze moet je op het basisstation met een sateprikker oid een knopje indrukken om te 'syncen', op de telefoon moet je dan ook iets doen, maar dat verschilt per telefoon.
Heb hier 2 verschillende merken op 1 station, en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KillerAce_NL schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 19:11:
Al een manual via het internet opgesnord ?
In gebruik, betekent dat ie al geregistreerd is.
Ja heb allebei de handleidingen al doorlopen, en daar stond dat batterij gedoe in om te resetten.
Ding moet gewoon terug naar fabrieksinstellingen, maar dat krijg je dus niet voor elkaar als je niet op het basisstation komt.

Ik heb het gevoel dat die syspin is gewijzigd. Mijn ouders zeggen niks veranderd te hebben.
Is er een code om alles te fixen ofzo?

Knopjes zitten er niet op helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-04 15:09
Geen knopjes ???? ik lees net in de handleiding op pag39 dat je een knop (er staat een symbool bij) in moet drukken, waarna je 90 sec de tijd hebt om te registreren)

edit : overigens deze handleiding http://www.p4c.philips.co.../dect5222b_22_dfu_nld.pdf

[ Voor 26% gewijzigd door MEN-O op 17-03-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
klopt inderdaad, dit heb ik ook geprobeerd alleen ik krijg dus de melding registratie mislukt.
Ik moet dus weten hoe dat basis station naar fabrieksinstellingen gezet kan worden zodat dat er een telefoon aan te pas komt :)
Pagina: 1