Ik weet dat dit topic niet thuis hoort in de gsm afdeling, alleen zou niet weten waar ik hem dan zou moeten plaatsen. Bij voorbaat excuses.
Het volgende doet zich voor:
Ik heb van mijn ouders hun oude Philips dect 522 huistelefoons gehad , allemaal leuk natuurlijk scheelt mij weer 70 euro.
Thuis aangekomen wilde ik meteen aan de gang met die dingen.
Ik krijg ze alleen met geen mogelijkheid aangemeld bij het basisstation.
Indien ik in de telefoon kijk dan staat bij Basisstation 1 tussen haakjes " in gebruik ".
Ik dien ik kies voor het registeren van het toestel op het basistation 1 dien ik een sys code in te voeren ( volgens handleiding 0000) dit gedaan maar krijg de melding registratie mislukt.
Dit idem met de andere handset welke nog nooit gebruikt was.
Philips geeft aan om de stroom van het basisstation te halen en uit de telefoon 1 batterij om de boel te " resetten" . Je raadt het al, niks reset , geen verbinding met het basisstation.
Bij philips kom ik geen steek verder omdat ze daar niet eens weten wat voor toestel het betreft.
Het gaat om :

Heeft iemand nog een idee, of wordt het alsnog kliko werk?
Het volgende doet zich voor:
Ik heb van mijn ouders hun oude Philips dect 522 huistelefoons gehad , allemaal leuk natuurlijk scheelt mij weer 70 euro.
Thuis aangekomen wilde ik meteen aan de gang met die dingen.
Ik krijg ze alleen met geen mogelijkheid aangemeld bij het basisstation.
Indien ik in de telefoon kijk dan staat bij Basisstation 1 tussen haakjes " in gebruik ".
Ik dien ik kies voor het registeren van het toestel op het basistation 1 dien ik een sys code in te voeren ( volgens handleiding 0000) dit gedaan maar krijg de melding registratie mislukt.
Dit idem met de andere handset welke nog nooit gebruikt was.
Philips geeft aan om de stroom van het basisstation te halen en uit de telefoon 1 batterij om de boel te " resetten" . Je raadt het al, niks reset , geen verbinding met het basisstation.
Bij philips kom ik geen steek verder omdat ze daar niet eens weten wat voor toestel het betreft.
Het gaat om :

Heeft iemand nog een idee, of wordt het alsnog kliko werk?