PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
is er nog niet pas bij 30 gig gaan ze moeilijk doen, en als je eigen ftp server runt (24/7)Op maandag 26 februari 2001 23:13 schreef DaNCe2k het volgende:
Wat ik me afvraag is, wat is het download limiet van UPC?
per maand dan?
en wat als je er over heen komt per maand?
GreetZ DaNCe2k
ik betaal 89,- per maand en woon in amsterdam kan het kwaad?
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Dat is dus zo'n 40 gig per maand. Kan dat kwaad? Wat denk je nou zelf, natuurlijk kan het dat. Je verbruikt 20 keer zoveel bandbreedte als de gemiddelde Chello gebruiker. Minder bandbreedte voor de rest dus en da's gewoon asociaal.Op maandag 26 februari 2001 23:19 schreef DaNCe2k het volgende:
ik kom op de 1,2GB per dag
Ik zit zo'n beetje aan de 2 gig per maand, heel soms 3. Voor mij mag die FUP zo gauw mogelijk komen. Kunnen lui als jij lekker veel gaan dokken en daar kan UPC dan meer bandbreedte voor mij van kopen
en nooit gezeik over limiet..
zie plaatje..
ook nog eens een week offline geweest in die tijd
Maximum effort - Deadpool
Verwijderd
hehe, wel knap als je bedenkt dat je download meer dan 10x zo snel is...Op maandag 26 februari 2001 23:33 schreef SaiYa-JiN het volgende:
ik heb ook chello..
en nooit gezeik over limiet..
zie plaatje..
ook nog eens een week offline geweest in die tijd
[afbeelding]
Verwijderd
Ehh, 40gb is meer dan gemiddeld... ja ja, dan zou je ook kunnen zeiken op de mensen die maar 100mb downloaden want die halen het gemiddelde omlaagOp maandag 26 februari 2001 23:22 schreef IronClaw het volgende:
[..]
Dat is dus zo'n 40 gig per maand. Kan dat kwaad? Wat denk je nou zelf, natuurlijk kan het dat. Je verbruikt 20 keer zoveel bandbreedte als de gemiddelde Chello gebruiker. Minder bandbreedte voor de rest dus en da's gewoon asociaal.
Ik zit zo'n beetje aan de 2 gig per maand, heel soms 3. Voor mij mag die FUP zo gauw mogelijk komen. Kunnen lui als jij lekker veel gaan dokken en daar kan UPC dan meer bandbreedte voor mij van kopen
Verwijderd
Verwijderd
Nee dat denk ik niet.Op maandag 26 februari 2001 23:19 schreef DaNCe2k het volgende:
ik kom op de 1,2GB per dag
De niet-officiele limiet ligt op minimaal 35 Gb DOWN-loaden van BUITEN het Chello-netwerk.
Dat haal je denk ik net niet.
Voor upload geldt natuurlijk helemaal GEEN limiet, die is al bijna geheel afgeknepen.
Verwijderd
hoe kom je aan die info?Op dinsdag 27 februari 2001 14:20 schreef mafiasven het volgende:
limiet gaat eraan komen in mei dacht ik dan word die iets van 2 gig per maand.. dus dat word snel hopen op adsl
Verwijderd
Lukt je niet.Op dinsdag 27 februari 2001 18:27 schreef mafiasven het volgende:
dat heeft upc laatst meegedeeld zal het ff voor je zoeken
Is nl. niet waar.
ik ken iemand die bij UPC werkt en die zegt dat elke limiet onzin is alleen als je eg veel download of upload willen ze wel eens een email of brief sturen
www.tucows.comOp dinsdag 27 februari 2001 19:14 schreef Aikon het volgende:
IK heb sinds vanochtend Sjello en nu 1-2 gb gedownload. Maar ik wou eigenlijk vragen waar je dat progje vandaan haalt waar ik dat plaaje van zag!
www.download.com
Proggie heet DuMeter
Succes !
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
beterz, ik schrok alOp dinsdag 27 februari 2001 19:06 schreef SaiYa-JiN het volgende:
daz onzin.. 2 Gb limiet..
ik ken iemand die bij UPC werkt en die zegt dat elke limiet onzin is alleen als je eg veel download of upload willen ze wel eens een email of brief sturen
Verwijderd
Denken jullie nu echt dat Chello dit voor Jan Lul doet? Die limiet komt er echt wel...
en als ze dat gaan doen stappe er heel veel af van chello
Verwijderd

edit: en ja, er is ook een maandelijkse grafiek, maar een grafiek met op de x as 1 waarde (1 maand) heeft weinig zin
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
hoe kom je aan die info? en waarom duurt dat zo lang bij upc en hebben bedrijven als casema dat allang? dacht dat upc/chello altijd zo innovatief was....Op dinsdag 27 februari 2001 20:16 schreef Coen het volgende:
Chello is druk bezig met een systeem om de dataflow per aansluitng betrouwbaar te kunnen monitoren. Moet ca. Mei 2001 bedrijfsklaar zijn.
Denken jullie nu echt dat Chello dit voor Jan Lul doet? Die limiet komt er echt wel...
Verwijderd
Damn... Die wil ik ookOp dinsdag 27 februari 2001 20:42 schreef jelmervos het volgende:
Ik ben nog maar net aan het meten, maar heb nu deze stats over mijn Chello verbinding:
[afbeelding]
Zelf gemaaktOp dinsdag 27 februari 2001 21:20 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Damn... Die wil ik ook.. Welk progje is dat?
Ziet er leuk uit moet ik zeggenOp dinsdag 27 februari 2001 21:26 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Zelf gemaaktMet Delphi!!!
Alles wat ik maak (hobby) is freeware!Op dinsdag 27 februari 2001 21:38 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit moet ik zeggen.. Is zeker geen freeware :9~:?