Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[2007] Office MLK installatie

Pagina: 1
Acties:

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 15:50
Goedendag,

Het volgende: ik heb hier een nieuwe laptop welke een compleet schone installatie heeft gehad, uiteraard met een originele vista DVD. (vista business). Nu heb ik bij diezelfde laptop ook een office 2007 sbs mlk besteld.

Nu heb ik door de herinstallatie de originele office er natuurlijk niet meer opstaan. Voordat ik de laptop ging herinstalleren heb ik mijzelf er in verdiept en heb de backup cd's van office aangevraagd via http://www.microsoft.com/office/backup/ Tijdens de aanvraag heb ik ook de mogelijkheid gekregen de files alvast te downloaden. Deze heb ik dus ook op mijn USB stick staan.

Nu wil ik deze gaan installeren maar ik krijg gelijk bij het opstarten een foutmelding en wel de volgende: Microsoft office professional hybrid 2007 De installatie van dit pakket is mislukt.

Als ik hier op google. Krijg ik geen enkel zinnig resultaat. Ook de microsoft site zelf biedt geen soelaas.

In de gevonden items van google vindt ik wel iets maar dat is voor het installeren van vista sp1. In deze items staat ook dat je een extra logging aan kan zetten.

Weet iemand hier raad mee of hoe ik die extra logging aan kan zetten zodat ik wat meer info kan krijgen waarom het niet werkt

Ik ben op de pc een administrator.

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 15:50
Even een schop!!

Niemand??