ik ben tijdens het zoeken naar een nieuw scherm op een "te mooi om waar te zijn" aanbieding gekomen van een 26 inch ips scherm van lg voor 375 euro.
omdat ik van nature achterdochtig ben, heb ik een beetje gezocht naar de herkomst van de winkel.
hij werd aangeboden door een nieuwkomer, www.triderium.nl, in amsterdam
volgens de website een success geweest in duitsland maar geen connecties kunnen vinden aldaar?
(behalve dan dat de DTG gmbh een handelaar in sieraden is..)
helaas ook geen thuiswinkelwaarborg oid
blijkt ene Kim W. deze winkel te zijn begonnen.
vorige winkel van deze man was rebelio uit almere.
geen vlekkeloos strafblad hiero, er zijn enkele sites te vinden met veel klachten over rebelio.
website werkt niet meer.
rebelio was verbonden met een internationaal netwerk van rebelio winkels die blijkbaar vorig jaar grote problemen hadden. de centrale .com site werkt ook niet.
ben ik nu te achterdochtig of moet ik 3 keer nadenken voordat ik bij triderium ga bestellen?
mvg
mattjeu
omdat ik van nature achterdochtig ben, heb ik een beetje gezocht naar de herkomst van de winkel.
hij werd aangeboden door een nieuwkomer, www.triderium.nl, in amsterdam
volgens de website een success geweest in duitsland maar geen connecties kunnen vinden aldaar?
(behalve dan dat de DTG gmbh een handelaar in sieraden is..)
helaas ook geen thuiswinkelwaarborg oid
blijkt ene Kim W. deze winkel te zijn begonnen.
vorige winkel van deze man was rebelio uit almere.
geen vlekkeloos strafblad hiero, er zijn enkele sites te vinden met veel klachten over rebelio.
website werkt niet meer.
rebelio was verbonden met een internationaal netwerk van rebelio winkels die blijkbaar vorig jaar grote problemen hadden. de centrale .com site werkt ook niet.
ben ik nu te achterdochtig of moet ik 3 keer nadenken voordat ik bij triderium ga bestellen?
mvg
mattjeu
[ Voor 3% gewijzigd door mattjeu op 17-03-2009 16:57 ]