triderium (DTG Diamond Trading Group) vs rebelio (almere)

Pagina: 1
Acties:
  • 2.302 views

• mattjeu
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-12-2024
ik ben tijdens het zoeken naar een nieuw scherm op een "te mooi om waar te zijn" aanbieding gekomen van een 26 inch ips scherm van lg voor 375 euro.

omdat ik van nature achterdochtig ben, heb ik een beetje gezocht naar de herkomst van de winkel.

hij werd aangeboden door een nieuwkomer, www.triderium.nl, in amsterdam

volgens de website een success geweest in duitsland maar geen connecties kunnen vinden aldaar?
(behalve dan dat de DTG gmbh een handelaar in sieraden is..)

helaas ook geen thuiswinkelwaarborg oid

blijkt ene Kim W. deze winkel te zijn begonnen.

vorige winkel van deze man was rebelio uit almere.
geen vlekkeloos strafblad hiero, er zijn enkele sites te vinden met veel klachten over rebelio.
website werkt niet meer.
rebelio was verbonden met een internationaal netwerk van rebelio winkels die blijkbaar vorig jaar grote problemen hadden. de centrale .com site werkt ook niet.

ben ik nu te achterdochtig of moet ik 3 keer nadenken voordat ik bij triderium ga bestellen?

mvg

mattjeu

[ Voor 3% gewijzigd door mattjeu op 17-03-2009 16:57 ]

Verwijderd

Hoezo ben je achterdochtig? Als je de feiten zo opsomt, verbaast het me eigenlijk nog dat je hier überhaupt een topic over opent. If it sounds too good to be true, it probably is, dat zeg je nota bene zelf. Of heb je toch nog ergens dat kleine stemmetje in je achterhoofd dat zegt: 'stel je voor dat het toch waar is...'? Zoja, dan ben je nog lang niet achterdochtig genoeg.

Verwijderd

Ik kan uit je post niet halen welk type scherm het betreft en of het nu een LCD TV of een monitor is, maar als ik in de Tweakers.net Pricewatch kijk dan staan daar een aantal LCD TV's die te koop zijn voor het bedrag wat jij noemt.

bijv: pricewatch: LG 32LG3000

Voor het overige ben ik het eens met nare man. Als de winkel je geen goed gevoel geeft gewoon daar niet kopen. En als ik kijk naar je opsomming is daar zeker reden toe.

Verwijderd

Beste Mathieu,
Het klopt inderdaad dat Kim *snip* een werknemer is van ons in Nederland. De naam DTG is de naam van een GmbH die wij hebben ingeschreven bij de KVK in Nederland om vanuit dit bedrijf onze website te managen. In Duitsland managen wij verschillende websites waaronder één voor sieraden maar ook een website voor Deutsche Telekom (T-online/T-mobile) groep. Deze website opereert reeds een groot aantal jaren met veel succes en is te vinden op www.t-onlineshop.de. De voorraden liggen dan ook in ons centrale magazijn te Frankfurt vanuit waar ook onze klanten in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland worden bediend.
Werknemers kunnen inderdaad veranderen van baan en het klopt inderdaad dat Kim voorheen werkte bij Rebelio. Echter zoals bij zovele is dit slechts een verandering van werkgever hetgeen geen enkele invloed heeft op het service niveau van www.triderium.nl.
Rest mij hier ook een melding te maken over de opmerking "te mooi om waar te zijn". Aangezien wij via Deutsche Telekom vaak grote aantallen inkopen rechtstreeks bij de leveranciers, liggen onze inkoopprijzen en dus ook onze verkoopprijzen vaak onder die van andere winkels. Daarnaast zorgen de grote volumes die wij managen in Duitsland voor grote voordelen aan de verkoop en administratie kant. Wij maken dan ook onze beloftes voor 100% waar. Mocht je twijfels hebben, kan je ons natuurlijk altijd bellen op 020-4190714.
Met vriendelijke groet
Directie - Triderium

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 17:00 . Reden: NAW gegevens ]

Verwijderd

Mattjeu.
Hier een berichtje van KimW. (leuk om mijn eigen naam zo te zien, hopelijk ook ooit met zwart balkje over de ogen :))
Ten eerste; knap google-werk. kim [apenstaart] triderium.nl ben ik bereikbaar, mocht je rechtstreeks contact willen overigens. Moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo goed begrijp waarom mensen wel via een forum dit soort berichten plaatsen, en niet gewoon even contact opnemen.

Omtrent Rebelio: ik ben daar inderdaad als operations manager werkzaam geweest. En ja, er zijn daar problemen geweest (en flinke ook), maar er is niet één klant de dupe geworden. Iedereen heeft altijd zijn geld teruggekregen, of gewoon zijn bestelling. Lang verhaal, dit is vast niet de juiste plek.
Wel lullig dat je het woord strafblad gebruikt, behalve een enkele snelheidsboete heb ik bij mijn weten geen strafblad.

Triderium is opgestart in samenwerking met een Duitse partner, mede verantwoordelijk voor www.t-onlineshop.de Die voorraad gebruikt Triderium ook. De naam T-online zorgt in Duitsland voor erg lage inkoopprijzen. Daar profiteren we dus van. En onze klanten ook.

Meer vragen, mail gerust, en ons telefoonnummer staat gewoon op Triderium.nl

Groeten,
Kim W.

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-01 22:20

Yor

Yor1313#2571

Ik zeg maar zo:

Iedereen kan zich hier reg'gen en een berichtje namens iets of iemand neerzetten, stof tot nadenken dus. En natuurlijk, ga op je eigen gevoel af. Geen enkele review is een garantie over het wel of niet leveren van een webshop. Als je het dan toch wil testen, spreek af dat je het spul zelf komt halen?

http://yor.minitroopers.com

• mattjeu
Hallo heren :)

blij dat ik toch wat serieuze feeback heb gekregen hiero.
in de positieve zin dan.

bedankt voor de uitgebreide informatie, die is zeker van nut bij het beslissen.

Kim, sorry voor het woord strafblad, hier alleen maar gebruikt om "reputatie van het bedrijf" aan te geven, en niet jou persoonlijk.

kijk wel uit met het onderschatten van klanten die "de dupe zijn"
die zijn er altijd.. Als de klant het product niet binnen de levertijden voor de gestelde prijs en in goede saat aangeboden krijgt is die in mijn zin al "de dupe"..

geld niet terug en/of product niet krijgen zit daar veel verder boven.
laten we gewoon stellen dat we ons netjes aan de regels houden en altijd ons geweten gebruiken, incluis gezond verstand :)

succes met triderium!

grt

mattjeu

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:33
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:10:
Moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo goed begrijp waarom mensen wel via een forum dit soort berichten plaatsen, en niet gewoon even contact opnemen.
Om de simpele reden dat verkopers zichzelf nooit in een kwaad daglicht zullen stellen en een forum een veel objectiever medium is.

• mattjeu
ah...

nu toch even goed gezien;

de 375 euro lg is GEEN sips scherm, maar de TN versie van het sips scherm..:P
de sips versie kost 540 euro

verschil:

W2600HP-BF
W2600H-PF

lekker subtiel
ik zie al mensen op tweakers die zich vergist hebben..

toch effe verder kijken

• roaldvdmeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-01 19:45
Heb onlangs een tas gekocht bij triderium, prima service hoor, niks aan de hand...
grtz

Verwijderd

In het kader van oude koeien sloot mig29 dit topic :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.