Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Hoi,

Ik zoek eigenlijk al een tijdje naar een stukje software waarmee ik op afstand een PDA kan overnemen/beheren. De PDA heeft windows mobile 5 en voorzien van GPRS.

Heb al gezocht op google maar krijg altijd verkeerde resultaten namelijk hoe je een computer kunt overnemen met een PDA maar ik wil het dus juist andersom. Iemand die weet of dit uberhaupt mogelijk is en of hier software voor is?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 11:36

dominic

will code for food

Een van de eerste hits in Google: http://www.labnol.org/gad...ne-desktop-computer/1677/

Download my music on SoundCloud

• maxtz0r
Ik zie dat ik een verkeerde topic titel heb gebruikt want ik zoek naar een remote access tool. De SOTI tool laat je de pda overnemen door hem met active sync te connecten, ik zoek dus iets waarmee ik de pda kan overnemen door middel van internet.

Edit: Ik zie niet dat het ook mogelijk is om via TCP/IP te verbinden dus ik ga kijken of dat lukt met SOTI.

[ Voor 10% gewijzigd door maxtz0r op 17-03-2009 15:50 ]

• maxtz0r
Lijkt erop dat SOTI alleen remote access via wifi kan laten doen. Ik denk dus dat het niet mogelijk is om dit voor elkaar te krijgen.