Op de bekende banen sites zie je ze veel adverteren en bieden ze diverse banen aan. Momenteel ben ik een beetje om me heen aan het kijken en heb een aantal aantrekkelijke vacatures gezien die iSense aanbiedt. iSense werkt volgens een deta-vast constructie. Je bent dan bijvoorbeeld 6 maanden (1040 declarabele uren) in dienst van iSense waarna je een contract aangeboden krijgt (mits alles goed verloopt) bij de opdrachtgever waar je op gesolliciteerd hebt.
Omdat het in deze periode (economische "crisis") toch een klein risico is om van baan te switchen ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met iSense. Hoe verliep bij jullie de contractuele periode onder iSense? Zijn ze betrouwbaar, komen ze hun afspraken na?
Omdat het in deze periode (economische "crisis") toch een klein risico is om van baan te switchen ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met iSense. Hoe verliep bij jullie de contractuele periode onder iSense? Zijn ze betrouwbaar, komen ze hun afspraken na?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47