Toon posts:

Externe HD

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben niet zo een prof in dit soort dingen dus ik vraag het maar even.
Ik zoek een externe HD waarom je films kan zetten en dan die externe HD op de tv aansluiten (zodat ik niet elke week nieuwe DVD's hoef te kopen)
Willen jullie mij aub helpen?

Groeten

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-01 09:31
volgens mij is tweakers niet voor dit soort verzoeken. Heb je zelf al gezocht via de search op tweakers? heb je al Hd's in gedachte? Als je in het lcd, plasma recording forum kijkt staan er legio topics over verschillende HD's die je aan je tv kan koppelen. LCD, Plasma, Projectie & Recording

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:14

Robtimus

me Robtimus no like you

Conceptronic heeft een aantal van deze apparaten (ik heb zelf de PVR, die kan ook opnemen), maar ook de Popcorn Hour schijnt goed te zijn.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zoek eens apparaten uit deze catagorie uit.:

http://tweakers.net/pricewatch/cat/655 (pricewatch/ externe harde schijf -> mediaspelers)

[ Voor 23% gewijzigd door leuk_he op 17-03-2009 14:35 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoek inderdaad hier eens: http://tweakers.net/pricewatch/cat/655

Er zijn meer dan geneog apparaten te vinden. Zo kun je in LCD, Plasma, Projectie & Recording ook maar dan genoeg ervaringentopics vinden over de diverse apparaten. Omdat we verwachten dat je dit soort dingen zelf opzoekt voordat je een topic opent gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.