Aanleg internetlkabel, WANNEER???

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik heb de laatste tijd wanhopig van alles geprobeerd: ENECO-->UPC bellen, vragen aan putjesscheppers van UPC, mailtje sturen, informatie aanvragen.... Maar NERGENS kan ik vinden WANNEER er kabel komt hier. (Numansdorp, 3281 RP)... |:(

Nu vraag ik me af: weet iemand of er ergens een site is waarop staat wanneer de aansluiting gepland is??? :? De 'dikke groene buizen' liggen er al, de grijze buurtkastjes staan ze in te rotzooien maar meer weet ik niet... IEMAND?? een idee??

Ik wil zo graag kabel :'(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
*zucht* |:(

Ik vraag me af wanneer mensen zich eindelijk realiseren dat de kabelmaatschappij echt de enige is die dit weet....

Ik kan wel een leuke datum noemen, bijv. 1 Mei 2001, om jouw weer een leuk vooruitzicht te geven... maar wedden dat je dan gaat balen? Als je geen antwoord krijgt van je kabelmaatschappij, ga er dan maar van uit dat jouw stad nog NIET ingepland is....

ADSL mischien? Doe es een postcode check op www.adsl-online.net

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Het kan ook zijn dat de gemeente toestemming moet geven om de boel in te voeren en dan weet je kabelmaatschappij ook niet wanneer ze kunnen beginnen!

Dus als ze nu nog niks weten, ga er dan maar van uit dat het nog een tijdje gaat duren.

Overigens kun je hier zien wanneer de volgende gebieden worden aangesloten en numansdorp gaat dus zeker tot na week 25 duren:

http://www.soneraplaza.nl/abonneren/1,2732,0-0-0|sqwaarbeschikbaar,00.html

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Eejj bedankt! Ik heb trouwens na een kwartier w88 de upc helpdesk gekregen. Ze zeiden: --''NOU EHMMM NEE EHHMM ZO ROND JULI 2001''--

Ik w8 wel... :7

Verwijderd

Keep on dreaming :z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z:z
dat duurt en dat duurt ze lullen en ze lullen want nu zijn ze tot juli 2001 van jou gezeik af. |:(